Nogle som er gode til computer? {{forumTopicSubject}}
Hej
Skal bruge en som er god til computer.
Hej SG
Hej sad og spillede Dead Space med vennerne og lige pludselig genstartede min hvorefter der kom en stor hvid streg i skærmen og senere hen kom der mange små streger, hvorefter der kom Blue Screen of Death (Stadig med de mange streger)
Men efter jeg har genstartet den et på gange, så forsvandt Blue Screen of Death og kom istedet op med en besked hvor der stod: reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key.
Det eneste jeg har gjort er at gå ind i BIOS Setup og trykket Load Default Setup.
Jeg ved ikke hvordan jeg kommer hen til det sted hvor der står 'Start windows i fejlsikret tilstand'
Jeg har mange ting ligende på min PC, som jeg ikke vil have slettet.
OPS: Jeg kan sige at det er ikke skærmen som fejler noget, da jeg også bruger den sammen med min PS3, og der er ingen streger.
Please Hjælp!
Mvh Christoffer
mar 2014
Følger: 3 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 10 Svar: 60
bare gå in i bios og load windows as default og select start windows normal.
hvis det ikke dur har du sikkert gjort noget andet end bare change boot options, og de hvide streger på skærmen plejer og betyde nogle ting som "Gpu er blevet damaged af varme eller sådan noget" eller " output af gpu'en er interrupted / stik som er blevet skadet af en eller anden grund" det er det jeg kan få ud af det du skriver .
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 99 Svar: 757
Kan du være at ødelagt grafikkort ? Da computerne står relativt lukket og har ikke været renset i laaaaaaaaaaaaaaaang tid, kan det så ikke være blæseren som er stået af, så den ikke køler grafikkortet ?
mar 2014
mar 2014
aug 2007
Den komme stadig op med samme Besked. reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key.
Har intet andet gjort.
aug 2007
aug 2007
mar 2014
aug 2007
sep 2013
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 99
mar 2014
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Vær hurtig for de har ikke mange tilbage.
Du må IKKE bruge den disk som sidder i din PC nu.
Køb en anden disk, gerne den jeg fortæller om, og installer Windows om igen.
Så sætter du den gamle til UDEN at køre fejlfinding osv på den.
Så finder du et program som kan genskabe filtabellen på disken og så får du reddet dine filer ud.
Du kan bruge File Scavenger eller noget i stil med det.
Næste gang, så husk at have backup på en ekstern disk.
aug 2007
aug 2007
Folk der har den fejl har det også været Grafikkortet.
aug 2007
Skal nok prøve det med kompressoren
sep 2013
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 99
Harddisk fejl - Billedet fryser?
Grafikkort fejl - Computer vil ikke boote win7/win8
Hvordan hænger det sammen ?
mar 2014
gpu / grafikkort fejl kan være varmen der har skadet den eller at der har været noget strøm afladninger på print pladen som har lavet skade på chipen . (selv om du bare rør din finger på printen eller andre ting udleder du strøm på pladen sådan små shock som kan skade små strings og andet på de chips og ting der sider i det som kan lave skade som du først ser efter nogle år eller dag kommer and på hvad for nogle skader det er og hvor det er.
Nogle som er gode til computer?