{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

bjarne o
bjarne o
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32

lidt hjælp til reservedele {{forumTopicSubject}}

hajsa jeg står og mangler en ny højreside til en squab motor for den er knægget der hvor man sætter udstødningen fast og alt hvad bagdækket kan få med op kommer ind til tændningen. smiley jeg kan ikke finde navnent på delen så det er lidt svært. og Google har ikke været min ven med denne del!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af IKEA rullegardin 300 kr.
  • Vindues pudsning 250 kr.
  • Rengøring af hjem 800 kr.
  • Bortkørsel af skrald 1.590 kr.
  • Hjælp til ophæng, samt lille reparation i bad 2.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt hjælp til reservedele
  • bjarne o
    bjarne o Tilmeldt:
    dec 2007

#2   29. maj 2014 mange tak for hjælpen. men kan du fortælle mig hvad navnet er på den??

• bjarne o
    bjarne o Tilmeldt:
    dec 2007

#4   29. maj 2014 er der ikke mange scooter der har den samme motor? kan man finde en fra en andel slags scooter som vil passe over på?

• bjarne o
    bjarne o Tilmeldt:
    dec 2007

#6   29. maj 2014 jo har da fundet nogen nu men de er ikke til en squab men til en masse andre slaks modeller. der er vist rigtig mange af de scootere der bruger de samme dele, og når forhandlerne ikke gider sætte op hvad de passer til eller ikke ved det bliver de svært. kan se en Peugeot zenith deler med squab og den der er linket til passer på begge. tumpehansen har til zenith til en lille 1000kr men ikke til squab. kan man på nogen måde finde ud af om den passer på min squab?

• bjarne o
    bjarne o Tilmeldt:
    dec 2007

#8   29. maj 2014 har fundet en side i uk som har det meste til squab og osse den del jeg skulle ha! meget billigere ind i dk. kan anbefales http://www.vsmotoparts.com/

Kommentér på:
lidt hjælp til reservedele

Annonce