{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Koblingsfjeder? {{forumTopicSubject}}

Hej SG, har lige et hurtigt spørgsmål, er der nogen der ved hvor stram standard trykfjeder er på en cpi oliver city fra 2005 er? har nemlig lige smidt stage6 streetrace 70ccm på den, og den trækker pissegodt, men kunne godt tænke mig en smule mere, vil det hjælpe med strammere trykfjeder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koblingsfjeder?
  • #1   27. maj 2014 Hvis din rem ikke glider, så lad være med at pille ved trykfjederen. Juster det hele på rullerne i stedet for. En stærkere fjeder vil skabe mere friktion, varme og slid = mindre effekt.

• #2   27. maj 2014 okay tak for respons, har lige p.t tre 6 grams ruller og tre 4 grams ruller på den, nogen ide om hvor jeg skal hen af, eller skal jeg bare prøve mig frem?

• #3   27. maj 2014 Du skal prøve dig frem, indtil du får max. optræk og topfart. Lad dig ikke narre af motorlyden og høje omdrejninger med lette ruller, lav. evt. nogle tidsmålinger på en opmålt strækning, det handler om at finde de ruller som giver dig den hurtigste tid på samme strækning.

Eller bare gør det efter fornemmelsen smiley

• #4   27. maj 2014 haha, tror bare jeg går efter fornemmelsen, er ikke ude efter optimal ydelse, kunne bare være sjovt med lidt mere, dog ryger den fra 0-60 på 6,5 sek, og det er enlig hurtigt nok for mig, efter alt er det jo en hverdagsmaskine, men købte lortet for 500 kr så det går squ nok, og læste et sted at man putte et racing nåleleje i standard krumtap, og så ville det holde bedre, er der noget i den påstand, for så gider jeg ikke skynde mig at skifte krumtappen, har eller en Motoforce Racing Evolution liggende... er bare doven smiley

• #5   27. maj 2014 Har du trukket tragten ud af luftfilteret?
    Hvis du ikke har gjort det, så fjern den og dys den 15 op og se hvordan den kører.

• #6   28. maj 2014 nu hvor du siger det, det er nærmest bare en pibe der går halvejs ned gennem luffilteret, skal jeg bare save den midt over, for man kan ikke trække den af? smiley

• #7   28. maj 2014 Selvfølgelig kan den trækkes op.
    Du skal bare bruge en papegøjetang, men du skal have det hele af uanset hvad, for du SKAL skifte dysen bagefter.
    Du går glip af ufatteligt meget ved ikke at ha fjernet den endnu, men det opdager du nok.

HUSK at dyse den mindst 10 op.

• #8   29. maj 2014 ja jeg har ikke fået dyset den op ordenligt endnu, men vil en sæt fra 90 og op ik være meget passende?

• #9   29. maj 2014 Jo. Det lyder rigtigt.

Kommentér på:
Koblingsfjeder?

Annonce