369 visninger
|
Oprettet:
Interesse for retro-scootere {{forumTopicSubject}}
Hej,
Lidt markeds-research da jeg overvejer at blive forhandler af følgende retro-stil scootere:
http://peecee.dk/uploads/052014/scooter.jpg
Vil der være bred interesse for en scooter i det look, eller er det vigtigere for de unge scooterbøller at få sig en Yamaha/Aprilia/PGO der kan tunes til uendelighed?
Prisen vil være omkring 8,995
jun 2012
Følger: 75 Følgere: 78 Scootere: 6 Emner: 125 Svar: 2.628
jul 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 25 Svar: 234
jun 2013
Følgere: 23 Svar: 2.501
Og at den ser ret bred ud hjælper nok ikke når man skal køre på cykelstien.
Dem der hedder Bella i lyserød er der vist en del piger der godt kan lide de minder lidt om den så hvis du kunne få den i lyserød var der sikkert nogle piger der gerne ville have den men igen der er jo flere hankøn der køre scooter end piger.
Også er det jo nok noget kina lort og hvis du ikke sælger reservedele/skjolde til dem så kan det være folk mister interessen.
Men hvis du begynder at sælge dem så send info til mig så kan jeg tilføje den på min hjemmeside.
maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Det skulle være et billigere alternativ til en f.eks. hammer-dyr gammel Vespa. Spørgsmålet er dog om mange unge ville vælge dette alternativ, eller om man skal satse på en lidt ældre målgruppe der måske bare ønsker et cool køretøj i sommerdagene. En målgruppe der samtidigt har et rådighedsbeløb til at kunne købe sådan en til spas.
Bella scooterne har jeg set et par piger med i lyserøde, det er tilsyneladende et hit
jun 2008
Følger: 33 Følgere: 74 Scootere: 9 Emner: 170 Svar: 10.009
Interesse for retro-scootere