{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Cdi begrænsning {{forumTopicSubject}}

Hej sg

Jeg har en 4 takter og har taget skiven, men nu ville jeg også gerne ha cdi'en ubegrænset smiley

Men nu har jeg tjekket diverse sider om hvordan man fjerner begrænsningen men de ting man kunne gøre, kunne jeg ikke smiley

- nede i kickstarterskjoldet er der en sort halløjsa (har glemt hvad den hedder) men der er en sort ledning fra den og føre ind i scooteren? men den er fjernet? er cdi'en så ubegrænset? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cdi begrænsning
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #1   2. maj 2014 Du kan jo prøve om den kan køre hurtigere med den ledning taget fra.

• #2   2. maj 2014 hvilken scooter 4takter er det du har ?

• #3   2. maj 2014 Det er nok den der begrænser din kobling smiley Fjern den, hvis det er sådan en lille sort klods.

den gør sådan at når din koblings klokke kommer op på et hvis antal omdrejninger så slår den til og gør så den ikke kan tage flere omdrejninger smiley

• #4   3. maj 2014 den sorte boks hedder en picop ligsom i en stator men den måler på rpm på koblings klokken så du skal bare klippe ledingen så køre den noget stærker men hvis du nu er smart så sætter du en kontakt på så har du fraktisk et politiværn som ikke fuckker altmuligt op og kan høres flere km væk fordi den er bygget til din scooter smiley

• #5   5. maj 2014 Har haft politi værn på min forrige scooter smiley

Rasmus S: Koblingen er slet ikke der? og det er en giantco sprint sport smiley

Kommentér på:
Cdi begrænsning

Annonce