{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
208 visninger | Oprettet:

RMX køb. Hvad skal man kigge efter? {{forumTopicSubject}}

Hey.
Fik ideen fra en anden post her :).

Dog var den anden til en scooter, og rmx er jo bygget lidt anderledes op.
Jeg skal ud og kigge på en Suzuki RMX imorgen tidlig, og ville gerne høre, hvilke ting, man skal holde et godt øje med, ved disse, bl.a kobling osv?. ved nemlig ikke særligt meget om den.

Hvilke ting, skal man holde øje med?. og er der ting som man skal undgå på denne model?. hvordan ser jeg om, Gearkassen er blevet mishandlet osv?..

Håber på lidt hjælp =)

Mvh Christian A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RMX køb. Hvad skal man kigge efter?
  • #1   5. mar 2005 du ska ihvertfald prøve en go tur hvor du tjekker om den ka gå i alle gear, ik hopper ud at gear, tjek om den ka gå tomgang, hold koblingen inde og sætte den i 1. og gi lidt gas så du kan mærke om den glider i kobling osv.
    du ska self. også kigge efter rust + defektheder ..

• #2   5. mar 2005 buler i fælgerne, om girene køre rigtig og forgaffel og bag sving, og så skal du lige slukker knallerten og sæt den i gire og holde koblingn i bund og træke den og så høre om cylinde drejer rung for det skal den ikk. det var lige det vigtigste.

ps jeg ved hva jeg snakker om..

ps2 tjæk min smx smiley

• #3   5. mar 2005 om det ikke er en puch maxi. Nogen gange snyder de en! jeg troede f.eks min var en rmx indtil igår aftes ved 9 tiden

• #4   5. mar 2005 Hvad må du give for den RMX du skal købe ?

• #5   5. mar 2005 Hey!. var ude at kigge på den idag. men bremser, osv var ikke i orden, og af en pris af 10.000 kr. med 10500 på speedo, med sprunget speedo kabel, synes jeg ikke den var det værd. desuden var fælge også rustet en smule osv. der manglede også tændings boks, selvom han dog havde alle papirer på den.

Så det blev ikke lige den =)

Kommentér på:
RMX køb. Hvad skal man kigge efter?

Annonce