{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

dan G
dan G
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

sachs monark {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en monark med en Sachs motor på. jeg har købt ny lys/horn kontakt til min monark. jeg ved ikke hvordan ledninger skal side i kontakten for at lyste virker. og trækker den stel igennem kontakten via styret eller hvordan. nogen der har et billede af hvor alle de ledninger skal side i. på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sachs monark
  • aso4200
    aso4200 Tilmeldt:
    jun 2011

Scootere: 1 Svar: 2
    #1   10. apr 2014 Det burde være ganske simpelt. Fra motor kommer 2 ledninger (hvis det er en 2-gear). Den ene, typisk sort, er til stop af motor - man "steller" denne og så er den aktiv. Den anden (typisk gul), går fra motor til lyskontakt fællesben. Undervejs fra motor til kontakt, er den samlet på hornet. Fra kontakt går fra hver stilling (op+ned blænd) 2 ledninger til forlygtepæren. Fra kontakt skal der være endnu et fællesben, som upåvirket af kontaktens stilling, kan sende spænding ned til baglygten, typisk grå ledning. Fra hornkontakt går en ledning til det andet samlestik på horn. Her stelles ligeledes ved aktiv. Så ja, stel trækkes igennem styret, både til horn og stopkontakt.

Kommentér på:
sachs monark

Annonce