{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Martin Toft N
Martin Toft N
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

Er det en ok scooter? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg går lidt og overvejer at skifte min 45 km/t scooter, da jeg er ved at være godt træt af at blive stoppet af politiet gang på gang selvom den er lovlig.
Jeg har lidt kig på denne mc-scooter men er den god nok og holdbar nok? http://www.thansen.dk/product.asp?c=10804191728&n=-463445004&pn=-463424744
Min nuværende scooter er Yamaha Aerox 2008 som har kørt 6600km med helt nye Continental move365 dæk på og fejler ingenting hvad vil sådan en kunne sælges for?
Er magen til denne her http://www.scenicreflections.com/files/Yamaha_AeroxR_2008_04_1024x768.jpg
Håber at få nogle fornuftige svar smiley Har selvfølgelig mc-kort....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det en ok scooter?
  • #1   21. mar 2014 Jeg havde hellere købt noget brugt kvali, i stedet for Thansen

• #2   21. mar 2014 hvorfor køber du ikke bare en lille mc som ser godt ud i stedet for det der
    som sårn en Yamaha, YZF-R 125

• #3   21. mar 2014 Den skal kun bruges til at køre på arbejde på hele året. Skal jeg have noget mc lignende så skal der også være motor på smiley

• #4   21. mar 2014 ja men det er da nedern og kører rundt på noget der ligner en scooter når man har mc kortet smiley

• #5   21. mar 2014 Måske, men nu har jeg haft mc en del år, så kan godt nøjes med en scooter til hverdags kørsel på arbejde...;-)

• #6   21. mar 2014 Den mc fra Thansen er splinterny og det er kun en uge siden de fik dem på lager, så jeg tvivler på at der er mange der har erfaringer med dem endnu. smiley

Jeg vil dog gerne sige, hvad folk har at sige til dem, måske du kunne spørge efter en prøvetur? smiley

• #7   21. mar 2014 Hvis jeg var dig ville jeg kigge efter noget piaggio / gilera, tar du aldrig fejl af, evt en piaggio new zip, ikke den kønneste, men de kører bare godt, og fåes til ca 10000 fra ny, har selv en kører godt og kører hver dag! Overvej det, selvom det ikke er den kønneste:).

• #8   21. mar 2014 T Hansen holder ikke det er jo set alt for mange gange.

Der er masser af mc scootere der ude, og de billigeste der er ok er nok pgo 110ccm og 150ccm
    Der er også mange andre, brug Google , kig i dba, aldrig køb ved t Hansen eller en Kina mc.

• #9   6. maj 2014 Hvis du køber den så lover jeg dig at du ikke bliver stoppet da politiet ved at du ikke engang tør at pille skiven før du er ved at pisse i bukserne om den nu splitter ad smiley

• #10   6. maj 2014 Det en vist nok en taiwaneser, så man må nok forvente de samme problemer med dårlig plastic, dårlige kabler, semi dæk, lave serviceintervaller og køretøjskirkegården inden 10 år.

Men du har en aerox, så du ved jo hvordan et sæde og et håndtag skal føles smiley :)

Tag ud og prøv den. Evt bare kig og prøv at sidde på den.

Og giv hellere end gerne en tilbagemelding herinde smiley er også interesseret smiley

Din aerox er nok solgt hurtigt for 5500

Kommentér på:
Er det en ok scooter?

Annonce