{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekt el-starter
  • #1   10. mar 2014 Når scooteren er i gang, holder du den ene bremse inde og trykker på El-start knappen. Hvis det skrasler, så er det et nyt batteri. Hvis det ikke skrasler er det el-start motoren eller startrelæ, hvis dit bremse lys virker.

• #2   10. mar 2014 Bremselys virker og horn virker. El-starteren klikker heller ikke når man trykker, så derfor kan jeg kun se at deet skulle være starterrelæ eller el-start motoren den er gal med. Men ved du hvordan man tjekker dette?

• #3   10. mar 2014 Hvis start relæet ikke klikker, så skal det i hvert fald skiftes. El-start motoren kan du teste ved at pille den af og sætte batteri eller en lader til.

• #4   10. mar 2014 Skift Tag dit starterrelæ af og test det, ved at sætte 12volt på de klemmer, som de tynde ledninger sidder på.
    Klikker det, så er den gal med det ledningsnet.
    Klikker den ikke, så er det en nyt relæ.

Prøv evt at give en en tur ind i en væg og se om det bare sad fast,

• #5   10. mar 2014 på start relæ er der to skruer med møtrikker på med tykke røde ledninger på tag en skruetrækker og rør ved begge to der kommer en gnist og hvis starter motoren virker så vil den køre rundt det er den nemmeste måde at teste om el start motoren virker uden om relæ for hvis relæ ikke virker kan den være en fejl i el nettet eller knappen

• #6   10. mar 2014 Tak for hjælpen, jeg vil prøve imorgen og se om de forskellige ting virker! smiley

Kommentér på:
Defekt el-starter

Annonce