{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  apollo orion 36 rx50
  • #1   6. mar 2014 Der står vidst nogle links inde på www.scootergrisen.dk under scooter så bare find Apollo og se om der er nogle links til forhandlere smiley
    Mener vidst en forhandler i Søborg havde nogle .

• #2   7. mar 2014 De bliver så vidt jeg ved, ikke solgt fra nye i DK mere, tror du skal lede efter en brugt.

• #4   11. jul 2014 Jeps Lm-scootershop/lmauto sælger dem

MEGET flink og seriøs mand, han deler desuden billeder fra opbygnings processen på sin facebook side, og så er det altid muligt at slå en god handel af med ham smiley

• #6   11. jul 2014 Hvem siger noget om APRILIA rx?

i udlandet sælges APOLLO (36'eren) som RX50
    Hvis du kigger på skjoldende på 36'eren smiley

På billedet er min Apollo under opbygning hos forhandleren, Kig på klistermærket på bagsvingeren der står RX
    36 sæges som: RX50, RX125 og RX250

Her er en hollandsk forhandler som sæger både den alm. og extreme modellen
    http://store.orionmotors.nl//index.php?cPath=35_44

profilbillede
  • #7   11. jul 2014 RX og RS er mere korrekte betegnelser og også det fabrikken selv kalder dem smiley

• #10   11. jul 2014 Nej det siger jeg skam ikke, men det er salgs betegnelsen for dem smiley
    ergo uanset om de er ens eller ej(hvilket de ikke er)
    Så HEDDER de apollo rx50 og aprilia rx50 smiley
    Det eneste de har med hinanden at gøre er at de er knallerter smiley

ved faktisk ikke om de bliver samlet fra fabrikken.. men de færreste knallerter er helt samlede fra fabrikken uanset hvad smiley
    Min er købt som en udstillings model, den er blevet adskilt og pakket ned for at spare plads smiley

• #12   11. jul 2014 Jeeps smiley

Nej det kan det sgu ikke rigtig men til den pris jeg fik min INKL. klargørelse så hører i ikke et pip fra mig, fik den endda i en farve der normalt ikke bliver solgt i danmark smiley

• #14   11. jul 2014 Har fået og betalt faktura, fik den som sagt inkl. klargøring og andre leverings omkosninger smiley

Jeg har ihvertilfald endnu ikke set nogle herhjemme i samme farve og har ikke set så mange af den alm. model køre med den smiley

• #16   11. jul 2014 Tja manden har fået den pris der stod på fakturaen som også er den pris vi aftale telefonisk levering inkluderet smiley

Ved de lodrette motorer har jeg aldrig oplevet problemer kun engang da en bekendt forsøgte sig med at proppe det brændstof der bruges til fjernstyrede nitrobiler i tanken..

Dog har de deres svagheder på det elektriske, det vil jeg da også give ret i smiley

• #18   11. jul 2014 Har også set nitro brændstof prøvet på en gilera stalker..

Apolloen knallede stemplet og ventilerne
    gileraen knaldede plejlstangen,stemplet smeltede fast i cylinderen

Men må indrømme begge gik MEGET godt! Altså de par hundrede meter de kørte..

Jeps! må være helt ærlig og indrømme jeg aldrig ville købe en Apollo brugt fordi jeg kender kvaliteten på det elektriske..
    hvis man køber dem fra ny og passer det tilsvarende ekstra på dem holder de skam fint smiley

Men hvis man vil spendere flere penge så er der masser af kvalitets maskiner på markedet smiley

• #20   11. jul 2014 Havde jeg ikke fået den pris på apolloen jeg gjorde havde jeg nok også købt en trigger x, men triggeren med levering er bare en lidt anden pris klasse smiley

Og desuden har jeg mulighed for at opbevare min maskine et tørt og opvarmet sted både på arbejdet og derhjemme så det minimerer risikoen for el problemer smiley

• #22   11. jul 2014 Nemlig

Tror på den anden side heller ikke en Trigger har samme kvalitet som en senda f.eks

Hvis man endelig skal have en apollo brugt, så ville jeg foreslå at man fik en el kyndig til at strikke et nyt ledningsnet sammen!

Generelt mine erfaringer med de fleste kinesere er at de sjældent er så fugt tætte i ledningsnettet, så efter tilstrækkelig med tid så begynder det at irre over..

Har skilt kina ledningsnet ad hvor ledningsnet fra 70'erne var i bedre stand..

• #24   11. jul 2014 Lige så vidt jeg er orienteret(uden at have første håndserfaring)

Så er generic et østrigsk mærke men de er bygget i Kinøjser land, ergo jeg tror ikke kvaliteten er helt så høj som senda.. men på den anden side nok højere end apollo smiley

Netop derfor jeg har købt nyt fremfor at købe en dyrere brugt model!
    så har jeg noget at brokke mig til når noget går i stykker smiley

• #26   11. jul 2014 MEN på den anden side så er apollo i den høje ende af kinesiske maskiner,
    Men giver ret i at generic nok ikke er en skidt maskine smiley

• #28   11. jul 2014 Jeps det er det smiley

Men endnu en grund til jeg har valgt apollo'en er at den er højere end både rmx, senda, sx og trigger
    Og er næsten 2 meter det er ikke mange scootere jeg sidder godt på smiley

• #30   11. jul 2014 Og apolloen er dimensioneret efter en 250 cc offroader/motard, der er eneste forskel også motoren smiley

Jeg har ikke siddet på en sx i noget tid.. men den er ihvertilfald højere end smt/senda og rmx smiley

• #35   11. jul 2014 arrg. jeg konkluderer jeg næsten er 2 meter høj, har heller ikke hørt om nogen normal 2 hjuler med den højde smiley

Som jeg siger har ikke siddet på en rx/sx i noget tid så indrømmer min fejl der! smiley

Men apolloen er stadig højere end derbi senda, suzuki smx og en lille smule højere end cpi sm smiley

ja 45 km versionen har ca. 3 heste? smiley det er også en motor udviklet i 70'erne smiley
    Men hvor kommer den med heste kræfter fra? smiley

Her er 250cc versionen forresten http://store.orionmotors.nl//product_info.php?cPath=37_50&products_id=1535
    Eneste forskel er motoren og gearing smiley

Kommentér på:
apollo orion 36 rx50

Annonce