{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neos 2t vs 4t
  • #1   23. feb 2014 optrækket er lidt langsommere på 4-takteren ja. du kan finde det på Google hvor langt den kører på literen. hvis du bare vil køre lovligt havde jeg taget 4-takteren da den kører langt på literen.

  • #2   23. feb 2014 Hvad kører de hver især på literen?

    Hvad synes du om dens kører egenskaber?


  • #3   23. feb 2014 Optrækket er ca det samme og 4 takteren kører noget længere på literen. Og ellers siger en to takter mere end en 4 takter og med pæn kørsel kører 4 takteren ca 40 km på literen smiley

  • #4   23. feb 2014 Google det.. Jamen de kører sgu ligesom en jogr osv. det er fine maskiner

  • #5   23. feb 2014 er det ikke den samme maskine bare 2 og 4 takt alså en 4 takt larmer ikke jeg får hovepine af at køre 2 takt men en 4 takt tøffer bare der ud af smiley en 4 takt har en sygt moment i forhold til en 2 takt som skal op på 3000 før at de trækker smiley

  • #6   23. feb 2014 Jeg har neos 4t og den køre rigtigt godt syntes jeg, og så syntes jeg at den er fed med de mange lækre detaljer som feks jog R ikke har, som digital speedo, halogen forlygte, gennemsigtigt bag glas og rød syning på sæde kant, mat lak.

    Jeg syntes den trækker rigtigt godt, og den køre lige op med min vens neos 2t
    Dog har jeg ændret vario så den ikke kun køre 30 men 41 så kan man lige undgå at få konfiskeret scooteren. Helt std køre den irriterende lige som feks jog R men 4t er omdrejnings begrænset som er meget fremtrædende helt std, så kan kun stærkt anbefale alle at købe en top performance vario til 4t de orig ruller passer i den, og så shimme gliderøret til den ønskede max hastighed,

    Jeg har i økonomi forsøg kørt 42,2 km/L på en helt tank, ved at køre halv gas og ca 38 km/t

    Andre gange hvor jeg har kørt mange meget korte ture og været lige glad kørte den 32km/L
    Til sammenligning havde jeg en jog R uden skive ( 38-40km/t) kunne køre mellem 27 og 31km/L Det skal siges at jeg er helt sikker på at køre man helt std så køre den betydeligt kortere på literen pga høje omdr ved lav fart.


  • #7   24. feb 2014 Skal du langt eller bare ikke gider bruge penge på benzin hele tiden og kører du lovligt, så vælgt 4t.

    Har du planer om at tune den, så vælg 2t.

    Uanset hvilken scooter du vælger, så tweak den til 39-40kmt hvis den kører mindre.


Kommentér på:
Neos 2t vs 4t

Annonce