{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

scooter/knallert valg ! svært ssm / gearmaskine {{forumTopicSubject}}

hej..

står og skal købe scooter/knallert enlig kun til sjov og søndagsture.
men har et problem med at vælge. skal lige siges er 28 og har haft store MC at køre på. men vil gerne ha en scooter igen
men er bare bange for at en gearmaskine blir en del kedelig nu hvor jeg er vant til 600/1000cc motorcykler ?

så overvejer jeg en Suzuki street magic, har aldrig haft en men har altid gerne ville.. så det jo 2 forskellige modsætninger !

er 186 høj og 100kg så en street blir måske en smule lille, men igen det jo kun til sjov når den skal bruges..

prisklassen ligger på 8000,-

kunne jo være i lige havde nogen go go tips som kunne hjælpe mig lidt videre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  scooter/knallert valg ! svært ssm / gearmaskine
  • #1   30. dec 2013 havde valgt en gear maskine med (70ccm og en kabu på 19mm minimum), så tror jeg sku du er godt køerne og så kan du sku også følge med dine venners biller det er lidt blær

  • #2   30. dec 2013 SSM er alt for lille til dig.
    Jeg er 177cm ( målt med tommestok op af en væg ) og jeg synes den er for lille.
    Du sidder ikke godt med dine ben.
    Sædet er for tæt på fodhvilerne og styret for tæt på dine knæ.

    Skal du have Gear, så skal det være en Senda eller tilsvarende da den jo kan bruges til offroad, som dine MCere ikke kan.

    Jeg har kørt stort set alle slags scootere og har selv MC kort og har også kørt 600ccm.

    Skal du have legetøj til stunt, så er der en Typhoon til salg nu til 1500,- hvor sælger har en video af hvor nem den er at stejle på.

    Skal du have mere sjov, så skal det være crosser typen. Gerne en Senda.
    Du kan få 110ccm til en Senda og så er du oppe omkring 25-30HK men det er ude over dit budget medmindre du kan finde en der allerede har kittet på.


  • #3   30. dec 2013 Jeg syntes hurtigt gearmaskiner bliver kedelige og har haft en derbi senda med polini alu 80cc osv køb en crosser ellers en tunet "nomal" scooter
    Jeg har stalker dér render 90 og den syntes jeg er sjovere en en gear smiley


  • #4   30. dec 2013 Plus jeg er 172 og jeg syntes næsten en ssm var for lille (har ogs haft en ssm) smiley

  • #5   30. dec 2013 Jeg er 176 høj og jeg har Ssm og det med plads til knæ fatter jeg ikke at nogen siger, go plads der, og ja fod hvilere er hvor de er,, lidt højt, og sådan sidder man også på rigtig mange sports mcere , køre selv mc, tror der er for at kunne lægge den i svingene.
    Derimod forstår jeg godt den anderledes køre stilling på senda, og den type som jo er en slags offroader i opbygning og på dem er det upraktisk med den stilling,
    Til sjov og ballade kan du sagtens køre Ssm , min ven der er 192 og 100kg syntes i hvert fald at min hurtige Ssm er fed og sjov at køre.
    En anden ting er at køber du Ssm så køb den der er i bedst stand, at reparere på dem er ruin hvis tingene ikke fået uoriginalt, det gør tun self og lejer osv, men ikke el dele , skjolde, skærme osv.



  • #6   30. dec 2013 Gilera dna smiley

Kommentér på:
scooter/knallert valg ! svært ssm / gearmaskine

Annonce