{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.909 visninger | Oprettet:

Mathias R
Mathias R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Reparation i Slagelse {{forumTopicSubject}}

Hej SG. Jeg har i længere tid forsøgt at finde et værksted i Slagelse som reparerer knallerter, dog uden held.

Kender i nogle værksteder?
Det er en aprilia sr50

(T-Hansen har sagt nej til at hjælpe mig)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reparation i Slagelse
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #1   3. dec 2013 Lidt hurtig google siger: http://www.slagelse-mc.dk/ kunne være en mulighed.

• Mathias R
    Mathias R Tilmeldt:
    dec 2013

#2   3. dec 2013 Tak, men google er forsøgt og alle der har haft noget med cykel eller knallert har afvist at kunne reparere på min knallert.
    Har brug for nogle lokale kendskaber smiley

• #3   3. dec 2013 Hvad fejler din scooter? smiley

• Reject ™
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

#4   3. dec 2013 Det skulle aldrig være en SR50 med direkte indsprøjtning vel ?

• Mathias R
    Mathias R Tilmeldt:
    dec 2013

#5   3. dec 2013 For at gøre en lang historie kort:

Den har stået stille i 2 år.
    Jeg startede den fint uden problemer og kørte til scootercity (scooter København)
    ALDRIG BRUG DEM!!!!!!!! Kan ikke fraråde det nok!!!
    Det lavede så en masse småting så den bare skulle spille.

En måned efter stopper den pludselig mens jeg kørte på den.
    Den giver ikke gnist fra tændrør og heller ikke direkte fra tændkabel.
    Den 'boks' som tændledningen kommer fra hang løs og har evt fået varme fra udstødningen.

Den er ikke med direkte indsprøjtning.

• #6   3. dec 2013 Få den ned til D.T.N Scooter i Kalundborg, der er utrolig god service, og det er ikke forfærdelig dyrt.. smiley

• #7   3. dec 2013 Scooter city er også lukket nu. og mange der har deres scootere til rep der, har ikke fået dem tilbage og får det måske heller ikke.

• #8   3. dec 2013 Vi skulle jo nok kunne lave den, men vi ligger i Fårevejle, så det er jo et stykke fra Slagelse omkring 40 min. I bil..
    Men hvad er der galt? Undrer mig da lidt over ingen der vil lave den?

• Reject ™
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

#9   3. dec 2013 Mon ikke det bare er tændspolen der er gået til hvis den har hængt, evt et brud på en ledning til tændspolen.

Det burde ikke være en kompliceret opgave at få gnist på den igen.

• Mathias R
    Mathias R Tilmeldt:
    dec 2013

#10   3. dec 2013 DTN Kalundborg? Henter de også?

Scooter City lukkede, men samme ejer åbnede scooter København i en andens navn men fortsatte den daglige ledelse. Jeg indleverer den en torsdag og de sagde de ville være færdige med den et par timer senere, så jeg smuttede til frisøren og kom tilbage igen. Her fik jeg så at vide at de ikke havde tid til den, men jeg blev garanteret at den ville være færdig dagen efter som var vigtigt eftersom jeg skulle flytte til Slagelse og havde en flyttebil stående klar i weekenden.
    De blev først færdige den kommende uge, men efter lang tids pres fik jeg dem til at køre den ned til mig da de samtidig skulle hente reservedele i Jylland.

Kan sket ikke beskrive mit had til den lille fusker! Men det er jo en anden snak.
    Har dog en stor mistanke om at deres inkompetente er skyld i denne fejl.
    Der var andre fejl på den lige da jeg fik den tilbage, og sim sagt virkede den fint inden, men skulle bare tjekkes og ordnes for småting så jeg ikke skulle tænke på det.

• #11   3. dec 2013 Mathias, jeg må ærligt indrømme jeg ikke ved om DTN Scooter henter den og levere, det tvivler jeg lidt på, men giv DTN Scooter et kald og find ud af det. smiley

• Mathias R
    Mathias R Tilmeldt:
    dec 2013

#12   3. dec 2013 Jan S.
    Der er ikke nogle værksteder i Slagelse, men hovedsageligt forhandlere af nogle andre mærker som yder service på deres egne knallerter. Jeg har forhørt mig på nogle få bilværksteder, men også uden held.

Reject
    Sikkert ikke hvis man kender lidt til det smiley

• Mathias R
    Mathias R Tilmeldt:
    dec 2013

#13   3. dec 2013 Jan S
    Henter i også? Eller reparerer på stedet?

Jeg ved ikke umiddelbart hvad der er galt, men den stoppede mens jeg kørte på den og har ikke kunnet gniste siden. Hverken fra tændrør eller tændkabel

• Mathias R
    Mathias R Tilmeldt:
    dec 2013

#14   3. dec 2013 Bruun
    Det vil jeg prøve smiley

Andre muligheder er også velkomne, da dette ikke er en endelig løsning, men bare en eventuel mulighed :).

• #15   3. dec 2013 Det er muligvis ikke din stator, så er der CDi og tændspole. skift dem til nogle nye, virker der stadig ikke skal du prøve og måle om din stator laver strøm, gør den det skal du finde yd af hvor den laver strøm til, og finde ud af hvorden den ikke laver det videre til dit tændrør smiley

• #16   3. dec 2013 Mathias, vi henter normalt ikke så langt væk, men self. kan vi finde ud af noget, tænker bare i mit stille sind at det bliver lidt kostbart hvis jeg skal sende en mand for at hente den, der går jo hutigt 1 1/2 - 2 timer fra han kører fra os til han er tilbage.
    Vi reparerer ikke på stedet, vi er nød til at have den ind på værkstedet så vi kan lave den ordentligt, vil ikke lave noget halvt, det skal være i orden når vi afleverer.. Du kan ringe til mig imorgen, så kan vi tage en snak om det. www.scootershop.dk nummer er på hjemmesiden smiley

• Mathias R
    Mathias R Tilmeldt:
    dec 2013

#17   3. dec 2013 Jakob
    Ved sgu ikke så meget om det og har ikke værksted :).
    Ydermere er jeg studerende, så har ikke umiddelbart råd til at 'forsøge mig frem' , men er nødsaget til at betale for en reparation så jeg kan komme frem og tilbage :).

• Mathias R
    Mathias R Tilmeldt:
    dec 2013

#18   3. dec 2013 Jan S
    Det kan jeg godt forstå. Jeg prøver lige at ringe i morgen smiley

• #19   3. dec 2013 Læs din PB fra mig af smiley

• #20   3. dec 2013 Det gør du bare, spørg gerne efter Jan, så finder vi nok ud af en løsning.

• #21   3. dec 2013 Speedline :D!!

Kommentér på:
Reparation i Slagelse

Annonce