{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Kaasje
Kaasje
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 88

Hvilken solid billig scooter? {{forumTopicSubject}}

Hey igen SG, da alt gik som det skulle, står jeg nu på udkig efter en ny scooter. Jeg har dog ingen generel viden omkring scootere, så derfor håber jeg at i vil bære over med mig.

Står i den situation, at jeg mangler en SOLID scooter, til at køre vinteren over, og ville høre om i havde nogle forslag til en scooter der bare virker hver evig eneste gang.
Udseendet er totalt ligegyldigt, dog er en stor scooter altid at foretrækker da jeg har store ben.
Men ja, hvis i har en gammel sag, som i kan ligge jeres navn ind for virker hver evig eneste gang, og kommer fra sjælland, ville jeg være super taknemmelig.
Er før blevet anbefalet en Gilera Runner, som ser dejlig stor ud, men desværre næsten umulig at finde standard, og billig.
Havde håbet på at kunne holde mig omkring 3.000, men er villig til at hoppe lidt op, hvis den virkelig er det værd.

- Kaasje

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af plæneklipper 720 kr.
  • Opsætning af 65" fladskærm + beslag på væg 1.300 kr.
  • Stabiliser opvaskemaskine 750 kr.
  • vaskemaskine vil ikke længere tænde 750 kr.
  • havearbejde 1.830 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken solid billig scooter?
  • #1   2. dec 2013 du kan prøve en aprilia sr 50 den er næsten magen til, ellers noget gilera stalker eller piaggio nrg, de har hiper 2 motor som hvist nok skulle være ret god og solid smiley

• #2   2. dec 2013 Snak med Julemand! Jeg er sikker på, at du kan finde en god, solid FZ50 hos ham! De er bare holdbare, og så vejer de ikke så meget og affjedringen er meget god smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#4   2. dec 2013 Tommy, den skal slet ikke tunes, kan den kører 40, så fedt, men intet mere. Nænner ikke lige at blive stoppet på den, medmindre jeg kan med god samvittighed grine af politiet, for at spilde min og deres tid.
    Anyways, tak for foreslagene, har kigget lidt på Apriliaen, og har skrevet lidt rundt, på diverse annoncer, så nu må jeg lige se. smiley
    Modtager stadig gerne forslag, og tak for de forløbige.

• #5   2. dec 2013 Forslag en Suzuki fz50 smiley

• #7   2. dec 2013 fz50, dejlig maskine, og kan fåes til en 3 - 3500 i god stand.

En mælkekasse på, plejer og læne mig op ad den, så sidder man fint, trods jeg er 1:95 høj:)

• #8   2. dec 2013 det var sku høj smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#9   2. dec 2013 Jeg tager et kig på den Fz50 smiley
    Nogen erfaring med den ved vinterkørsel, eller bare generelt i slemt slemt vejr?

• #10   2. dec 2013 Jeg har personlig ikke erfaring med vinterkørsel på FZ50. Men jeg ved, at de holder godt angående rust osv, fordi den er dækket godt til med plastic, så rusten har svært ved at komme til smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#13   9. jan 2014 Jeg vælger lige at bumpe min tråd, for at sige tak for hjælpen smiley Jeg tager ud og ser på en Gilera Runner her en af dagene, den er i fin stand, kørt cirka 10.000 og er fuldstændig original, for cirka 5.000,- smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#15   9. jan 2014 Det vigtigste for mig er bare at den køre hver evig eneste gang, og er solid smiley
    Og så er det et stort plus, at der er plads til mine lange ben + 12 liter benzin. smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#17   9. jan 2014 Knold, det er sindsygt lækkert for sådan en som mig smiley Især da den lige skal køres på tværs sjælland, når jeg henter den. Så er jeg også sikker på at den bliver tjekket for fejl smiley
    Jeg er bare glad for endelig at være ude af klørene på Tjansen, og have en scooter igen smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#19   9. jan 2014 Dette er totalt off-topic, men jeg er simpelthen så nysgerrig. På siden af Gilera Runneren, og også andre scootere der har denne opbygning, har jeg flere gange fundet små "vents", lige ved benzin tanken. Hvad i alverden er det??
    Jeg har snart spildt den sidste times tid med at forgæves google efter det smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#22   9. jan 2014 Det ses tydeligt på dette billede, lige omkring hvor benet vil være.
    Det ligner næsten en aircondition i en bil. smiley
    http://www.aleksandr-dobryy.narod.ru/Images/scooter_GILERA_RUNNER_FXR180-2.JPG

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#24   9. jan 2014 Aaaaahhhhh! Så giver det pludselig lidt mere mening!
    Tak, tak. Så kan jeg sove roligt i nat smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#27   10. jan 2014 Tommy, Jeg kunne ikke være mere enig. Den skal holdes lovlig. smiley
    (Dog håber jeg personligt at den rammer lidt mere en præcis 30km/t som min gamle, men det kan jeg jo ikke være herre over ) smiley
    Glæder mig som sindsyg til at komme ud på vejen igen. smiley

• #28   10. jan 2014 Man kan altid rode lidt med skiven / skiverne (afhængig af om der er 1 eller 2) så den kan gå lidt hurtigere uden og køre for stærkt til at det hedder bøde smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#29   10. jan 2014 Det må lige ses, det vigtigste er bare at den er lovlig. smiley
    Ellers må der komme en tråd om det senere.
    Men nu skal den lige ses/hentes først smiley

• #30   10. jan 2014 Hvis der kun er 1 skive i så er det bare hen til et scooterværksted og høre om de har en skive med samme mål, bare ikke så tyk som den du i forvejen har.
    Putter du så den i så skulle farten være lidt højere. Hvor meget højere ved jeg ikke, afhænger jo af hvor meget tykkere din egen skive er smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#32   10. jan 2014 Det må jeg finde ud af, men tak for hjælpen.:)
    Tommy, totalt udvident: Hvad er LC DD? Har godt stødt på det rundt omkring.

• #33   10. jan 2014 LC = Vandkølet.

DD er hvor du har bremseskive både foran men også bagpå.

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#35   10. jan 2014 Tror vidst at der er skive foran og bagved, men den er vidst ikke vandkølet nej smiley
    Hvis den falder i min smag, regner jeg da også med at nuppe en 2014 model i 45, næste år smiley

• #36   10. jan 2014 En Sym Jet Sport X 50 SR er lige sagen! dog lidt høj i prisen, men det er det værd!
    Se profil smiley

• #38   11. jan 2014 Peugeot Speedfight 2 samt Tkr
    2 ekstrem gode scooter efter min smag med et rigtig godt optræk samt en fin benzin økonomi en god by scooter.

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#39   11. jan 2014 Har lige hentet runneren, og kørt 40km på den hjem. For satan hvor er den lækker smiley
    Tusind tak for hjælpen allesammen smiley

• #40   11. jan 2014 Vi vil have billeder smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#42   11. jan 2014 Haha, det skal jeg nok, de kommer imorgen, var totalt udkørt efter den lange køretur i dette deeeejlige vintervejr smiley

• Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

#44   11. jan 2014 Jeg tror aldrig at jeg har været så glad for at se byskiltet smiley
    Men det var det hele værd, fik en hyggelig tur ud af det smiley

Kommentér på:
Hvilken solid billig scooter?

Annonce