{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi tandhjul
  • #1   28. nov 2013 du tager bare kæden af altså finder det led man kan tage af kæden og så kører du den lige af. derefter tager du låseringen af ved tandhjulet og tager det gamle af, monterer det nye og derefter montere du kæden igen. du skal nok justere kædestrammerne efter du har sat nyt tandhjul på.

• michael n
    michael n Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Scootere: 3 Svar: 17
    #2   28. nov 2013 du skal nok ikke sætte mere end 15t på den ellers bliver den meget sløv
    det jo ikke noget problem at skifte der sider en låsering på tandhjulet og så bare løsne baghjulet og skub det frem vis det er muligt ellers er det en længere kæde eller kædeled

• #3   28. nov 2013 Okay super tak for hjælpen!:) Har også bare tænkt mig at sætte en 15t på.. Får jeg brug for en ny låsering?

• #4   28. nov 2013 jeg ville personligt heller sætte et mindre bagtandhjul på istedet for et større forhjul, da du så slipper for at købe led til kæden, her tager du jo bare af smiley

og nej låseringe kan sagtens genbruges lige indtil du knækker eller ikke sidder stramt mere smiley

• #5   28. nov 2013 Nu spørg jeg måske dumt men er der nogen speciel måde låseringen skal tages af på? smiley

• #6   28. nov 2013 nej du skal bruge låsetænger som du åbner låseringen med og så hiver du den bare af smiley
    der er ingen dumme spørgsmål men kun dumme svar smiley og jeg hjælper gerne med puch smiley

• #7   28. nov 2013 Hvordan ser sådan en ud? smiley

• #9   28. nov 2013 Okay super tak for hjælpen smiley Tror jeg spørger min lærer om der ikke er sådan en på skolen jeg lige kan låne i weekenden så..:D

• #10   28. nov 2013 Hvis du skifter til større end 14 tands foran (mener jeg det er, kan godt ske det er 15 tands) så er der en begrænsning på, som man skal skære af, for at kunne sætte større på. Men regner med at du starter med et 14 tands? smiley

Kommentér på:
Puch maxi tandhjul

Annonce