441 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Jog fs stel"
jog fs stel
met stel mangler det der hvor jeg sætter frontskjoldet på og spændingsregulator osv .. nogen der lan give mig målene på det så jeg ka få det lavet ? eller kan jeg gøre noget andet er ligeglad med skj...
met stel mangler det der hvor jeg sætter frontskjoldet på og spændingsregulator osv .. nogen der lan give mig målene på det så jeg ka få det lavet ? eller kan jeg gøre noget andet er ligeglad med skj...
Skrevet af: Morten Forhjul !! s - 24. feb 2009
jog fs stel.
hey vil til og male mit jog fs stel hvid. er der noget special man skal bruge.? er det rigtigt at klarlak på hvid bliver gult ? hvad gør man så.?
hey vil til og male mit jog fs stel hvid. er der noget special man skal bruge.? er det rigtigt at klarlak på hvid bliver gult ? hvad gør man så.?
Skrevet af: Brian c - 9. apr 2006
jog space stel, jog fs stel
hey, er der nogen forskel på jog fs stel og jog space stel,, altså jeg mener kan man sagtens bruge jog space stel, og sætte jog skjolde på og sådan så det kommer til at ligne en fs jog?
hey, er der nogen forskel på jog fs stel og jog space stel,, altså jeg mener kan man sagtens bruge jog space stel, og sætte jog skjolde på og sådan så det kommer til at ligne en fs jog?
Skrevet af: » • 2Fast4Kastrup • DK™ « ! VIP ! - 24. nov 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
apr 2012
Følger: 96 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 79 Svar: 1.862
Men køb en jog med alt andet end motor. De billigere
Jog fs stel