{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha Jog R Godt og Dårligt.
  • #1   17. sep 2013 Det er sku en fin knallert smiley

  • #2   17. sep 2013 Det eneste dårlige (synes jeg) er at der ikke er så meget fodplads smiley

  • #3   17. sep 2013 Det eneste minus syntes jeg er hvis du er høj..omkring 190cm så ser det sgu lidt grineren ud med knæ oppe under styret smiley

  • #4   17. sep 2013 Meget ballade med el systemet...

  • #5   17. sep 2013 det er en rigtig god scooter min bror havde en som havde gået 20,000 km med kun et cylinder skift pga han havde lånt den ud og så havde han glemt og putte olie på
    men det er en rigtig drift sikker og god scooter


  • #6   17. sep 2013 jog R er en fin maskine, som køre fint std og de ligger godt på vejen.

  • #7   17. sep 2013 Jeg købte en ny jog R, og har aldrig fortrudt. den eneste grund til at man skulle købe pgo eller andet er at man ikke har penge nok til en jogr.. smiley

  • #8   17. sep 2013 Som nævnt tidligere er Jog R lidt lille for personer omkring 1.90, det fandt jeg ud af. Men ellers er det en lækker knallert umiddelbart har jeg ikke oplevet nogle ulemper som sådan ved den, ud af de begrænsninger der er i cyllen der måske godt kan være lidt stressende for dem der ikke har lyst til at bruge en dremel i blokken for at fjerne begrænsningen til større cyller, og at man så skal skifte cylle grundet 3 skylle kanaler har jeg hørt om, og så har den også en lav gearing, det giver dog lækkert træk men ubegrænset har jeg kun ramt 50 km/t

    Speedometeret kan vist også godt drille lidt nogle gange da det er elektronisk styret og nogle gange måler den først lidt efter, det samme med tank måleren oplevede på et tidspunkt efter jeg havde tanket hvor jeg havde kørt den tør at den sagde scooteren stadig var tom, det tog dog lige 5 - 10 min så steg måleren smiley
    (den skal selvfølgelig lige initialisere.)

    Men rigtig lækre køre egenskaber og den ligger godt på vejen og så ser den brand godt ud, en enkelt ting til er dog at Yamaha godt kunne have lavet et slags "gummi dække" ved forhjulet da jeg har lagt mærke til at alt skidt osv ryger direkte op fra forhjulet af og gennem inderskjold indefra osv og så sidder stelnummeret også bagved forhjulet hvilket er ret så upraktisk, fik min jog r efter en kegle havde kørt rundt på den om vinteren, kunne slet ikke se stelnummeret.

    Men var glad for min vil godt mene du kan anskaffe dig sådan en. Og ovenstående er sikkert 1 ud af en milliard har læst om mange der ikke har de nævnte problemer :).


  • #9   17. sep 2013 vil gerne komme med en kommentar om det med el-systemet....man kan købe jog r for billigt....hvis du får fat i et eksemplar der er godt brugt og hvor ikke alting fungere..el.start,speedometer,blinklys..alt lys..kan der være en fejl på ledningsnettet..enten klip eller ir...men det kan skiftes og så har man stadig en scooter der kører og styrer godt....man skal også tænke på den har kørt i mere end 10år på markedet så der vil komme noget med tiden hvis scooteren ikke er vedligeholdt.

  • #10   17. sep 2013 Den ligger sindssyg godt på vejen smiley

  • #11   17. sep 2013 Kan se speedline kommer med et tilbud på jog r til knap 11000,-...og Neos 4 takt til 9395,-...så er der ingen grund til at købe kineser..super godt køb smiley

  • #12   17. sep 2013 Jeg skal sku ikke have en ny. Den skal pilles ved ligemeget hvad så det med at give extra for en ny er ikke nødvendigt:D

  • #13   17. sep 2013 Det kan være svært at sætte skjolde ordentligt sammen, så alt sidder perfekt. Det tager lidt tid, men ikke verdens største problem smiley

  • #14   17. sep 2013 Alt for lidt ben plads,, mine str 46 kunne kun stå et sted, jeg solgte og købte neos 4t den er federe endnu, federe lygter med halogen, og LCD display speedometer, motor trækker godt, vario skal dog skiftes for at få den over 30

  • #15   18. sep 2013 den nye neos 4 takt er bare kedelig. allan, selvom du skifter varioen giver det jo næsten ingenting? begrænsningen ligger i ecuen. mener ikke engang der sidder skive i.. smiley

  • #16   18. sep 2013 Netop der er ingen skive, selve varioen er drejet ned så den ikke kan nå,
    Der for skifter man, med en tp vario køre den 48 jeg har så shimmet den til 41
    Jeg syntes motoren er god, så bum stille, godt træk ,benzin indsprøjtning, så den kan tage gassen med det samme selvom den er kold,
    Men ja Den er omdrejnings begrænset, og hvad så der er jo så få der vil tune nu om dage, hvis det er kan man bare købe en ubegrænset.
    Hvis man er så stor modstander at denne nye 4t motor fåes neos 4 også med den gamle 2t motor til 10000kr og den er langt federe end jog R stadig .


  • #17   18. sep 2013 hvad ser bedst ud er nu en smagssag, synes nu neos ser morfar agtig ud.

    hvor kan sådan en ubegrænset ecu købes? har hørt man kan få til en til en 45, men som koster det hvide ud af øjenene.. smiley


  • #18   18. sep 2013 Og hvad er problemet om den er til 45? Ubegrænset er jo = ulovlig uanset.
    Har bare set at der var en CDi med til et tunsæt ved kgi.


  • #20   18. sep 2013 hvis den er til 45 er den stadig begrænset, bare højere oppe. syntes det er meget at betale for det.. :s

  • #21   19. sep 2013 Ja men hvis nu 40 er nok som det er for mig så er det en rigtig god scooter,

  • #22   19. sep 2013 se det er jeg overhovedt ikke i tvivl om! ;D men hvis man er en knejt på 16 er det allerede meget at betale for selve scooteren smiley

Kommentér på:
Yamaha Jog R Godt og Dårligt.

Annonce