{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Hvem ved noget om Vespa GL 150...?? {{forumTopicSubject}}

Ved at handle en Vespa Gl 150 af en ældre herre på 70. Opstod meget tilfældigt da jeg opsøgte ham for at købe noget nips for en 50,- kr. Fik lige set bagenden af den under nogle tæpper og papkasser der var stablet ovenpå.

Han har købt den for en del år siden uden papirer, men han har et stykke papir/købsnotat fra tidligere ejer hvor der står at den er fra 1961.

Hvordan checker man det..? Og hvordan søger man papirer - motorkontoret eller Skat.?

Den ser intakt ud uden buler og skader men skal have en kærlig hånd. Starter fint. Kan købe den for 2500,- kr, så der er plads til restaurering om nødvendigt. Hvor handler man stumper.?

Hilsen Stig - snart 1.gangs Vespa ejer (hvis fruen ikke stritter for meget imod)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem ved noget om Vespa GL 150...??
  • #1   10. sep 2013 Du skal vist tage i syns hallen de har nogle papir de kan udfylde, fx hvis et stel nummer på bil eller mc er ruste væk eller noget kan du få en genhugnings attest så du får et nyt nummer i. det måtte jeg med min piaggio skipper. og mener også der var noget med bortkommen reg attest. men få noget papir med data på ham du køber den af. og evt navn på tidligere ejer før ham.

Kommentér på:
Hvem ved noget om Vespa GL 150...??

Annonce