{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Tomas H
Tomas H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Erfaring med Kinroad Chopper {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg går i øjeblikket og overvejer at købe en knallert 45 i "chopper" stil som vi kender det fra Aprilia Classic 50 og Kinroad Chopper.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om der er nogen her der har erfaring med Kinroad Chopper? God og dårlig - alt i kan komme på. smiley Håber at eksperterne her har lidt at sige.

Kinroad Chopper - http://www.pitstar.dk/kinroad_chopper-p-474.html

Tomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Kinroad Chopper
  • #1   24. aug 2013 har slev haft en og det var verdens beste maskine dog går motor kun 5000 km i runde tal men men skal aldrig tankes og når du køre tør ( ingen tank måler på) så bare over på reseve tank også bare kig efter en tank ststion inden for 20 km smiley

jeg fortryder en del jeg ikke har min mere og kunne godt finde på og få dem igen

• Tomas H
    Tomas H Tilmeldt:
    apr 2012

#2   24. aug 2013 Jeg har læst en masse siden jeg skrev dette indlæg, og det ser ud til der er mange der har ret dårlige erfaringer med Kinroad. Det ser ud til at Kinroad Chopper er en ret tro kopi af Honda Jazz 50. Men selvfølgelig er en Honda Jazz 50 ikke til at opspore her hjemme. smiley

• #3   25. aug 2013 det kan SUPER nemt være noget kopi noget men når det køre så kør det fanme godt og tys ikke rigtig jeg har haft voldsomme problemer med min den gang jeg hade den og ALLE har sådan en motor liggen fra de kina crosser bare i 110 og 125 men det passer også smiley så dele er nemt og biligt og komme til og vis du mangler en NYE komplet motor så er det bare daxshop til 2300 eller hvad de koster smiley

jeg vil unden tvilv anskaffe mig en igen unden at blinke med øjene vis jeg hade råd smiley

alt kan blive mega ustabil vis det er de forkerdt der skruger i det smiley

• Tomas H
    Tomas H Tilmeldt:
    apr 2012

#4   25. aug 2013 Tak for dine erfaringer Patrick! smiley Det er værdsat.
    Andre der har en mening?

Kommentér på:
Erfaring med Kinroad Chopper

Annonce