{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flugt fra politi
  • #1   19. aug 2013 Må de ikke nej, men de bliver meget gale og giver nok bøder for ALT hvad der er galt med den!

• #2   19. aug 2013 Nope. Men du får en bøde for ikke at følge politiets anvisning, og så gir de nok for alt de overhovedet kan slippe afsted med.

• #3   19. aug 2013 Har lige været igennem det, Jagt på 30min:

Bøde 12.000kr.

og ved ikke hvor mange dele jeg får min knallert tilbage i.

• #4   19. aug 2013 Nizmo, du får nok stellet, skjolde og forhjul tilbage smiley

• #5   19. aug 2013 for min skyld kunne de nuppe den fra folk der stikker af og knuse den foran øjnene på dem. og derefter hive tissetroldene frem og gennem pisse den imens en Thailandsk luder skider på den.

• #6   20. aug 2013 Set i bakspejlet nizmo, var det så smart at forsøge at flygte? XD

• #7   20. aug 2013 Nizmo hvordan er det dog lykkedes dig, at få den bøde? Jeg fik en på 9300kr, for at stikke af, konstruktivt ændret, ingen hjelm, ingen forsikringspapirer med mig og lidt mere. Hvad har du lavet, som øgede den med 3k :o. Min er incl. Falck + mekaniker undersøgelse. Jeg fik min smx tilbage med stel, motorblok, skjolde og sæde. Cylle, karbu, udst. Osv. Havde de rippet.

• #8   20. aug 2013 Det er helt tilladt for politiet at beslaglægge knallerten, skille den ad på din regning, konfiskere alt hvad der er påkrævet godkendelse på (der ikke er godkendt) og sende resten tilbage til dig. På din regning. smiley
    Det er bare ikke noget de gør særlig meget i længere.
    Men de må ikke konfiskere hele køretøjet første gang. Du vil dog hurtigt ved en flugt på en tunet knallert have mere end én betinget frakendelse af førerretten, så du vil derfor få en ubetinget frakendelse i mindst to år og højest ti år, som betyder meget store bøder hvis du sætter dig op på en knallert igen. smiley

Skulle du på den ene eller anden måde formå at lave forseelser til ubetinget frakendelse 3 gange eller ubetinget frakendelse 6 gange på den ene tur (eller bare inden for tre år) må de dog godt konfiskere den med det samme, tunet eller ej. smiley
    Reglerne er strammet, men ikke så meget at det er dumt, for hvis man laver så mange forseelser har man højest sandsynligt været meget farlig for sine omgivelser og bør så i hvert fald ikke komme ud i trafikken i flere år. smiley

Kommentér på:
Flugt fra politi

Annonce