{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yamaha jog fs
  • #1   1. aug 2013 Hva har du på af udstødning ?

• #2   1. aug 2013 Læser lige med..

• #3   1. aug 2013 Der kan være mange tind som gør det.
    Sidder der en tragt i luftfilteret?
    Topstykket skal være lavkomprimeret og gerne et originalt.
    Det fra Thansen er ikke lovligt.
    Den eneste godkendte cylinder har kun 3 skyllekanaler.
    Har du ikke den, så kan du sådan set kun vælge Sonic og PGO cylinderen og så bør du vælge den tyndeste bundpakning og den tykkeste toppakning.
    Du skal også have en plumb i forrøret på udstødningen.

Når du har ovenstående, så kan du derefter se på om din skive er for lille.

Løser du det med en tykkere skive uden at resten af motoren er begrænset tilstrækkeligt, så brænder du stemplet af, bruger masser af benzin og larmer alt for meget med skrigende omdrejninger.

• #4   2. aug 2013 så hvis jeg sætter plump i min udstøning og skive i og laver det med pakningeren så skulle det virke? selvom jeg har en Uorginal cyllinder på

• #5   2. aug 2013 den bruger nemlig meget benz smiley har købt en skive hos kgi.dk

• #6   2. aug 2013 Du må IKKE sætte skive i, før du ved om alt andet er lovligt.
    Sæt plumb i udstødningen og find ud af hvor hurtigt den kører uden skive i vario.

• #7   5. aug 2013 kan man købe en plump eller skal man selv lave en ? hvis man selv skal hvor skal stor skal hulet så være smiley ?

• #8   5. aug 2013 Spørg herinde om der ikke er en venlig sjæl som ligger inde med en du må få.
    Alle herinde piller dem jo ud alligevel.
    Så er det bare at smide den ned i forrøret og så tage en tur og se hvordan den kører.
    Du kan godt køre std med en ikke std cylinder.
    Det giver bare ikke så meget mening.
    Hvis du skal gøre det du kan, så skal de 2 nederste skyllekanaler lukkes med kemisk metal.
    Så behøver du sikkert ikke engang en plumb.

• #9   6. aug 2013 okay kan du måske lave et billede til mig hvor du har lavet en pil hvad det er for nogle nederste som skal lukkes ??

jeg ved selv en del om scooter men kan høre du ved en del mer ind mig smiley jeg vil nemlig have den lovig da ikke så mange har det + så man ikke skal være bange i trafikken smiley ++ nu vil jeg så gerne have en lovig yamaha jog fs med kurv osv smiley men du kan jo se den i min galleri smiley mvh men kan prøve med den i forrøret ellers må jeg prøve og lukke de 2 nederste ? .. men er du sikker på det er de nederste og ikke nogle andere ??

• #10   6. aug 2013 det er da ikke så nemt og lave er det ?? skal den ikke være helst glat ved cyllinder-væggen?:)

• #11   6. aug 2013 Drop kurven og se mit fotoalbum.
    Du kan få et frontskjold med lygte i.
    Det ser fedt ud.
    Se mit NSR fotoalbum.
    Der ser du 5 skyllekanaler.
    Det er de 2 nederste som skal lukkes.
    Ellers så prøv at få fat i en original.
    De koster en del, men de holder for evigt, hvis de smøres med kobberfedt ved udstødningsboltene.

• #12   6. aug 2013 det er da ikke så nemt og lave er det ?? skal den ikke være helst glat ved cyllinder-væggen?:)

• #13   6. aug 2013 det er ikke lige mig sådan en front smiley har godt nok aldrig set sådan en Jog r smiley den er lidt anderledes smiley men har ikke penge til en orginal desvære smiley men den skal være helt plan ved cylindervæggen ik ??

• #14   6. aug 2013 Hullet skal bare stoppes.
    Det skal ikke være præcist.
    Bare der ikke kan komme luft igennem.
    Det må selvfølgelig på ingen måde gå ind i cylinderen.

• #15   7. aug 2013 okay tak smiley men lige en ting inden jeg prøver kan det godt til alt den varme ?? et cylinder bliver da varmt ? mvh hehe

• #16   7. aug 2013 Find noget kemisk metal som kan tåle varme.

Ellers så lad cylinderen være og sæt et lavkomprimeret PGO topstykke på.
    Se det evt. i mit fotoalbum.

Og sæt den plumb i udstødningen. Det burde være nok.
    Så kan du teste topfarten med lavkomprimeret topstykke og plumb i udstødningen.
    Så kan du bagefter teste skiver og se hvilken der får den under 40kmt.

Kommentér på:
yamaha jog fs

Annonce