{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Rieju rs2 30 Km/t op af bakke {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har det problem at min rieju kun køre ca 20 km/t op af bakke og ca 27 ud af lige vej. Den er 100% standard, så jeg tænker hvilken begrænsning skal jeg pille af for at få den til at kunne køre 30 op af bakke? jeg har politiværn på HVIS nu jeg skulle blive taget, jeg har ikke tænkt mig at køre over 30, jeg synes bare det er noget lort kun at kunne køre 20 op af en ikke særlig stejl bakke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rieju rs2 30 Km/t op af bakke
  • #2   24. jul 2013 HAHA! 70 kg vil da mene det er ret normalt.

• #3   24. jul 2013 Det er en a grundene til at jeg ikke bruger det her forum mere end jeg gør, folk virker som nogle på 10 år, som bare sidder og keder sig. helt ærligt 19 år... Come on "Speedster121" kan du virkelig ikke komme med bedre svar?

• #6   24. jul 2013 Hvorfor kører den kun 30kmt på flad vej?

Med en omdrejningsbegrænser, der bør den køre det samme op af bakke, ned af bakke og på flad vej. Plus minus et par km max.

• #7   24. jul 2013 Speedster121, jeg siger til dig jeg er af normal størrelse, (70 kg) så det er ikke faktoren i at den ikke vil køre 30 km/t. Og hvem er det som er barnlig her?

Tommy: Ja, det undrer mig også at den ikke vil køre mere, og hvis jeg giver den bundgas dør den fuldstændig ud, den skal kun lige have en lille bitte smule på gassen, før den kører bedst. Og jeg har tjekket dyse er en 78 og det er std, så det er ikke det.

• #9   24. jul 2013 Dysen skal ikke være større på en std Senda.
    Du har en fejl på din tænding hvis den dør når du giver den halv gas.

Dysen er 78 men hvor sidder din nål. I hvilket hak ud af hvor mange hakker.
    Tag evt et billede af hvor skiven sidder på nålen.

Prøv at fjerne tændrørshætten og klip 1cm af tændrørskablet og skru så hætten på igen.
    Skru indtil du kan mærke modstand.

Skift tændrør og tjek elektrode afstanden.
    Den bør være ca 0,6mm.

• #10   24. jul 2013 Tak for det, vil jeg prøve når jeg kommer hjem smiley

Kommentér på:
Rieju rs2 30 Km/t op af bakke

Annonce