{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puch maxi kobling
  • #1   15. jun 2013 Jeg ved ikke lige hvor meget moment møtrikken skal spændes med, men den skal i hvert fald spændes så meget, at du er sikker på at den ikke går løs under kørsel

• #2   15. jun 2013 ok. den skive der er inde i koblings huset altså den man putter på gør det noget den ik er der?

• #3   15. jun 2013 Koblingen skal samles 100% rigtig, dvs med alle de rigtige skiver og bøsninger osv. Hvis man undlader at bruge de rigtige underlangsskiver, så risikere man at ødelægge koblingen, når den bliver spændt sammen af møtrikken, da presset fra møtrikken lægger forkert på koblingen uden de rigtige underlagsskiver osv. Jeg kan ikke anbefale at køre med en kobling, der ikke er samlet 100% korrekt, da man kan risikere at koblingen løsner sig under kørsel.

• #4   15. jun 2013 der er ikke plads til låseringen når jeg har sat skiverne på

• #5   15. jun 2013 Så er det fordi, der er et eller andet der er samlet forkert i koblingen. Du kan finde en rigtig godt tegning over hvordan koblingen skal samles, inde på puchvenner.dk

• #6   15. jun 2013 jeg har spændt møtrikken uden den skive der er i koblingshuset men jeg mener der heller ikke var nogen derinde da jeg skildte den ad

• #7   15. jun 2013 Ok men fordi at skiven manglede da du skilte den ad, det er jo ikke ensbetydende med at den ikke skal være der. Det kunne jo godt være at koblingen var samlet forket da du skilte den ad, hvem ved??? Men inde på puchvenner.dk kan du finde en tegning, fra de gamle originale manualer og værkstedshåndbøger, hvor du kan se hvordan koblingen skal samles osv. Hvis koblingen på din motor ikke kan samles efter de tegninger, så har du lavet en fejl et andet sted i motoren, der gør at koblingen ikke kan samles rigtig
    Hvis det var mig, så havde jeg undersøgt hvor vidt den skive skulle være der eller ej, inden jeg samlede det igen. Det ville da værre super ærgerligt, hvis koblingen slog sig løs under kørsel, og smadrede krumtap og lejer osv

Kommentér på:
puch maxi kobling

Annonce