{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Jog R driller.. {{forumTopicSubject}}

Hey alle! Da jeg lige havde tid i dag til at indstille min hverdags Jog R. Jeg renserde karburatoren igen. Kunne se at tragten som luftfilteret sidder på, var helt smurt ind i motorolie?. Så jeg skildte karburatoren helt ad og rensede den. Skruede luftskruen helt ind. Og kørte den 2 omgange ud.

Da jeg skulle starte den, har den på en måde druknet sig selv? Så jeg satte kun lige tændrøret i. Trådte på kickstarteren indtil den havde brændt det af. Så skruede jeg tændrøret helt igen. Og ville starte den. Det tog nogle hug pga bundkaret sku fyldes op. Da den endelige sprang i gang, røg den PÆNT meget. Efter det tog jeg en prøve tur (uden sæde og den er stadig igang). Hold kæft man! Den har aldrig kørt så godt, den trak NEMT! op til 70. Kørte hjem igen. Slukkede den, satte sæde på og prøvede igen. Men så kørte den fandme dårligt? Trak dårligt? kørte kun lige omkring de 60 med meget sløvt optræk?

Kan det være luftfiltret får alt for lidt luft når sædet er på? Skal dog siges jeg rensede også luftfilter. Og der var ikke noget skidt dog lidt olie.

Hvad er jeres bud? Den kører sindsyg godt uden sæde, og ikke så godt med sæde? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog R driller..
Kommentér på:
Jog R driller..

Annonce