{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

kenneth j
kenneth j
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18

pris på runner {{forumTopicSubject}}

Hey har ikke så meget forstand på scooter priser. Så kan nogen fortælle om jeg har sat prisen helt forkert på min runner eller er der bare ikke så meget gang i markedet for tiden?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på runner
  • kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    jun 2009

#2   9. jun 2013 Okay så prisen er okay.. jeg tænker osse nu hvor det er komplet nyt tun på kun 14 dage gammelt som kostede 5700 kr. Har osse kvitering på det.

• kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    jun 2009

#4   9. jun 2013 Okay jeg vil prøve på gog osse så:-)

• kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    jun 2009

#6   9. jun 2013 Du har vist ikke læst annoncen. Der er lige blevet købt komplet tun til den for 5700. Sådet ville da være meget dumt at sælge for mindre ind det.

• #8   9. jun 2013 Jeppe, det er da overhovedet ikke ligemeget. Det der er sgu ikke nogen banemaskine, og at den er tunet gør da kun prisen værre.

• #10   9. jun 2013 Nej, men derfor er det sgu da ikke en banemaskine. Hvis man har en bil uden nummerplader er det jo heller ikke en racerbil?
    Kenneth, så fordi at der brugt omkring 40.000,- på min Runner, betyder det da overhovedet ikke at den er det værd? Jo i mine øjne er den, men ikke hvis den skulle sælges!

• kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    jun 2009

#12   9. jun 2013 Så for mig ville det altså være bedst at lave den lovlig igen også sælge tun for sig selv?

• #14   9. jun 2013 Jeg liker dog ikke mine egne kommentarer, hvordan jeg kan bevise det ved jeg ikke når jeg ikke kan have kommentaren i samme billede som hvor mit brugernavn står så man kan se det at den er logget på min bruger.
    Du siger det som om at det er ragende ligemeget om det er en 30 eller 45 for den skal bruges til bane alligevel. Det er da overhovedet ikke ligemeget når den tydeligvis ikke kan bruges til særlig meget på en bane med den opsætning af dæk og bremser osv. Så knallerten bliver jo købt af en der ikke skal bruge den på en bane, men derimod til gadekørsel. At den er så er ulovlig er en ting, men når det er en 45 så gør da altså også at bøden bliver forhøjet med 7500,- hvis du ikke er gammel nok. Og når så 45 maskiner ikke er særlig eftertragtede i forhold til 30 knallerten. Alt i alt, er en ulovlig 45 Runner altså ikke særlig eftertragtet!
    Om jeg er 15 eller 25 har da INTET med sagen at gøre. Jeg siger hvad jeg ved med dokumentation, så det er da det mest åndsvage jeg nogensinde har hørt!

Kommentér på:
pris på runner

Annonce