{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Sprutter/Hakker {{forumTopicSubject}}

Jog fs sprutter/hakker når den får gas, den kører virkelig afhelvede til men den står godt i tomgang......
Det er efter der er blevet skiftet til Stage 6 pro sport, c16, 21mm black edition & powerfilter.
Der sidder lige pt. 105 dyse i og nålen sidder i det øverste hak. Dyseberegneren siger 92-105 i dyse, men har også prøvet en 100 dyse og den gør stadig det samme?
Hvad vil i mene der kan være fejlen? Den kørte med 100 dyse da den var helt standard med pillede begrænsninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sprutter/Hakker
  • #1   18. maj 2013 100 dyse med pillede begrænsninger!? Utæthed, falsk luft!!

  • #2   18. maj 2013 Pakninger helt sikkert et sted. Prøv og smæk dit standard filter på med den dyse der er i nu.

  • #3   18. maj 2013 Hvor vil i tro den er utæt? hvis det var membran ville den have svært ved at starte - tænder første hug, pakningerne ved cylinderet er helt nyt, hvor kan den mere være utæt?

  • #4   25. maj 2013 ved ikke om dit problem er løst? men du nævner at du har sat nålen i øverste hak. så er din gasnål længere nede i dysen. så får den for lidt benzin. altså en for mager blading jeg havde samme problem. jeg satte nålen i nederst hak. så nålen er hævet. og så får den en federe blading. man kan jo prøve alle hakkerne
    og så se hvor den kører bedst. men for mit vedkomne var det nederste hak bedst. dit tændrør skal være nøddebrun når du har kørt den varm
    og max gas over en strækning på 500 meter. skulle dit tændrør være lidt mørkere en det. er dysen ok. du skal bare tage højde for at når den går i tomgang. så bliver dit tændrør sort fordi blandningen er federe. men det bliver jo brændt af igen når du kører.... du skal nok dyse den til str 90 eller 94.. skal du op i dyse 100 eller derover. er det ude for det normale område.
    og så er det som de andre nævner. så tager den falsk luft et sted.
    eller os er det dit Luftfilterelement som er stoppet til.


  • #5   25. maj 2013 hov. du kører med powerfilter.... så jeg ik lige. hvorfor det?
    jeg har dyset ind efter standard luftfilter. kører 105 med gianneli go. powerfilter er noget skidt til hverdags brug. du får en masse lort ind i din maskine. især hvis det er en hverdags scooter som skal kører til daglig. powerfilter bruger man kun til banebrug eller sprint for maximal ydelse. skal din motor holde lidt længere vil jeg anbefale dig at smide dit standard luftfilter på.


Kommentér på:
Sprutter/Hakker

Annonce