{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Søren M
Søren M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Puch Maxi K, KL eller 2-gears? {{forumTopicSubject}}

Kære Folkens

Jeg leder i øjeblikket efter en Puch Maxi. I den forbindelse overvejer jeg, om jeg skal anskaffe mig en K'er, en KL'er eller en to gears.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogle af jer, der har erfaringer med de forskellige modeller.

Hvor stor forskel gør det (for kørekomforten), om der er støddæmpere bag på (som på KL og 2-gear)?

Og hvor stor en forskel gør det, om der er 2 gear eller ej?
Hvor meget sværere er det af reparere en 2-gears?

KL og 2 gears er jo som regel lidt dyrere end K'erne (og sværere at finde), så spørgsmålet er selvfølgeligt, om det er de ekstra penge værd.

På forhånd tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch Maxi K, KL eller 2-gears?
  • #1   18. maj 2013 Jeg har en K og en 2 gearet, og den 2 gearede er helt klart den bedste at køre på!

Den med gear kan bedre trække det op af bakker og sådan.
    Og der er ikke den store forskel hvis man skal lave noget på dem, der er bare et par tandhjul mere i den med gear smiley

• Søren M
    Søren M Tilmeldt:
    maj 2013

#2   18. maj 2013 Tak for svaret, Jeppe O. Hvad med de ekstra støddæmpere? Hvor stor en forskel gør det?

• #3   18. maj 2013 Altså der er jo også affjedring i sædet på en K men det er lidt stivere at køre på, den 2 gearede er den bedste hvis man køre et lidt ujævnt sted da den tager meget bedre fra

• #4   18. maj 2013 jeg har selv haft en K og nu har jeg en P1 med støddæmpere bagpå, og P1'ern er helt klart den bedste af de to synes jeg smiley

• Søren M
    Søren M Tilmeldt:
    maj 2013

#5   18. maj 2013 Jeppe O, hvad mener du med affjedring i sædet på en K? Bare at sædet selvfølgelig tager lidt af stødet, fordi det er blødt - eller er der noget mere i det, som ikke er på en KL/2-gear?

• #6   18. maj 2013 Der sidder en fjeder i sædet smiley

Kommentér på:
Puch Maxi K, KL eller 2-gears?

Annonce