{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Biltema, og deres 4 liter snescooter 2takts olie {{forumTopicSubject}}

.. den koster jo kun 240kr og er fuldsyntetisk, .. og den har alle de samme type godkendelser som den lille en liters de har til ca 70kr,

den eneste forskel jeg kan se er at på den lille bøtte er der et billede af en knallert og på den store er der et billede af en snescooter, nogen her som rent faktisk ved om der er nogen forskel ,....

nogen synes nok det lyder dumt, men jeg spørger fordi der står 2T olie på dem begge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biltema, og deres 4 liter snescooter 2takts olie
  • #1   15. maj 2013 gå i jem og fix der har de en liter til 50 kroner og det er fast pris

• #2   15. maj 2013 Emil a, Jeg skal bruge fuldsyntetisk, tror den i jem og fix er mineralsk til den pris,.

• #3   15. maj 2013 Olies smøreevner ændrer sig med temperaturen. I koldt vejr er det tykkere og i varmt vejr er det tyndere.
    Hvis det er for tykt kan det ikke komme ind mellem cylinder og stempelringe og hvis det er for tyndt vil trykket presse det væk. Begge situationer giver metal-metal kontakt, hvilket de fleste 2-takts folk kender som "varmesætning". smiley

Hvis du bruger en olie der er lavet til at virke bedst ved -10 grader vil den derfor ved +17 grader være alt for tynd og du vil få varmesætninger ved lavere motortemperaturer og lavere omdrejningstal. smiley

Kommentér på:
Biltema, og deres 4 liter snescooter 2takts olie

Annonce