{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.269 visninger | Oprettet:

Knallert kørekort {{forumTopicSubject}}

hej sg, står i den uheldige situration at jeg er nød til at ehverve mig et knallertkørekort, har derfor haft skrevet til haderslevs ungdomsskole som står for den slags hvor jeg kommer fra, det man så skal gøre er at betale og så bliver man automatisk tilmeldt et hold, men inde på deres hjemmeside betaler man også for førstehjælp som jeg allerede har med: Hjerte-Lunge redning, livredene førstehjælp, førstehjælp ved sygdomme, førstehjælp ved tilskadekomst, Genoplivning med hjertestarter, og færdselsrelateret førstehjælp og det er taget inden for et år, vil i ikke mene jeg skulle kunne bruge det ?

de har skrevet følgende tilbage på mail:
Hej Kasper – og tak for din mail.

Du skal tilmelde dig et alm. knallerthold enten i Gram eller Vojens, og deltage i ”Færdselsrelateret førstehjælp for unge knallertførere” før du kan begynde på selve knallertundervisningen.

Faktisk er der ingen førstehjælps beviser fra før 19. Jan der duer ifm. knallert undervisning

Hjertelunge-Redning fra før 19. Jan indeholder ikke hjertestarter delen.

Derfor kan du ikke bruge dit 1. hjælps kursus.

Med venlig hilsen
Helle Nielsen


men hvordan kan det være mit ikke gælder når jeg netop har hjertestarter delen som hun kalder den? vil i ikke mene jeg skulle kunne bruge det ? har lagt billede ud af det så i kan se det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert kørekort
Kommentér på:
Knallert kørekort

Annonce