{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
279 visninger | Oprettet:

opføre sig pænt formeget at forlange {{forumTopicSubject}}

Hej.

har lagt mærke til at det her på det sidste har været en utrolig dårlig stemning her inde, blandt andet hvad det angår point systemet, folk tænder fuldstændig af hvis de ikke får et 7 tal, hvad er det da for noget? var da tilfresse med hvad i får, ellers var der jo ingen grund til at ha det...

Og så generelt snakker folk utrolig grimt til hinanden her inde, kalder hinanden ord, og siger grimme ting til hinanden i stedet for at snakke om tingene, folk sidder og truer hinanden med tæsk og jeg ved snart ikke hvad folk ikke kan finde på at sige.

Og alle de der tåbelige indlæg som folk er begyndt at komme med som bare at svine folk til, komme med mærkgelige kommentarem, latterlige salgs anoncer under generelt snak i stedet for marked. det er så irreterene.

At folk bruger siden til det den er lavet til, at folk snakker pænt til hinanden, at folk respektere en fair og begrundet stemme uden at blive sur. er det virkelig for meget at forlange, eller skal den her side virkelig ødelægges af.

Kan se der faktisk er andre end mig der deler den her holning, syntes at det var en idee at få lavet en ORDENLIG debat på siden da jeg mener det er ved at være et ret stort problem på siden, og tror snart at siden vil miste mange besøgene hvis det her problem ikke bliver løst.

Med venlig hilsen Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opføre sig pænt formeget at forlange
  • #1   24. feb 2005 Kan kun være 110% enig!

• #2   24. feb 2005 os her..

• #3   24. feb 2005 Til det med pointgivning har jeg før forslået 2 delt stemmesystem...
    Det ville sige man kunne stemme på både Motor og Styling hvilket jeg ville mene kunne give en mere fordelt karakter!
    Det med folk sviner hinanden til er vel bar noget vi kan tage med det rører sku ikke mig, folk snakker som de gør og vi er vel ALLE ikke altid lige fornuftige at hører på!

• #4   24. feb 2005 tjah nogle fortjener vel at få smidt et eller andet i nakken... mest dem med deres "køb en kat" indlæg osv. det høre jo ik hjemme her... så de fortjener det...
    og at skrive det her indlæg virker rimelig meningsløst for tvivler meget på nogle af dem har tænkt sig at ændre deres måde at tale/skrive på...

• #5   24. feb 2005 jeps - det er så latterligt at folk flipper ud over ingenting. Skriver en person at hans Jog har 20hk(man er vel lidt forstyrret i den alder - hormoner og den slags), så flyver det frem og tilbage med skældsord og kaldenavne, hvilket er fuldstændig unødvendigt... Jeg synes nogengange Bilgalleri.dk er slemt... men så kommer jeg i tanke om scootergalleri.dk... Tror der er nogen børn herinde - ja børn(i er ikke ældre, mange af jer) - som burde sidde i rundkreds inde på Grøn stue og spise frugt..........

• #6   24. feb 2005 Nej men man bør da kunne beherske det... hehe nice der har lige fået et 1 tal af kasper h er den ikke mere værd end det?

• #7   24. feb 2005 Gert P - din mor kalder på dig... nu er TV-avisen og Fjernsyn for dig slut, så nu skal du i seng. Godnat smiley - og kan du så lade de voksne snakke i fred?

Anders H - drop de point... Selv min gamle belortede puch 3 gear, indkasserer 7taller i massevis smiley

• #8   24. feb 2005 Okay gert.

kan du ikke få slettet din bruger, du virker ikke særlig intelligent og høre på, og trælst for os som gerne vil ha det hyggeligt på sg.

Mvh Anders h PS smider i ikke lige en stemme på min 4 gear og tak for 1 tallet hvis dig der har givet mig det ser det her inlæg hvilket han nok gør da personen føler sig stødt over mig inlæg

• #9   24. feb 2005 smiley hehe ja Anders du har sku ret, og nice navn forøvrigt smiley

• #10   24. feb 2005 ehm... Scootz// - det er jo netop den attitude der gør at Anders H laver dette indlæg. Og han har ret... Lad VÆR med at bruge ligegyldige kaldenavne som luder, bøsse osv.

Ang. mit nick, så har jeg rodet med yamahaer i 6-7 år efterhånden - har (sammen med min gode ven martin) renoveret/pillet ved omkring 25-30 yamahaer - derfor mener jeg at kunne kalde mig selv for ekspert.

• #11   24. feb 2005 btw, Anders H - rigtig flot yamaha.... Er du HELT sikker på at den er født som en 4 gear? Tank, sideskjolde og bagtandhjul ligner noget fra en 2 gear... Men den er flot smiley

• #12   24. feb 2005 Gert din lille sterile Bøsse troede ellers du havde slettet din bruger! Skynd dig nu at gører det inden det blir så pinligt at du blir stemt ud......
    Undskyld sproget men hvis du er så smart kan du jo li komme forbi og få dig et los i hovedet;) Du er velkommen

• #13   24. feb 2005 Tilbage til det fine indlæg Anders H har lavet, sys det er Max GODT;)

• #14   24. feb 2005 rigtigt nice yamahaer er virkelig os nogle fede maskiner, og man kan tydeligt se du har styr på sagerne smiley har smidt komentar og stemme på dine maskiner hvis ikke du har set det smiley hehe smiley og ja du kan med stor respekt kalde dig selv for ekspert 120% smiley

Og ja helt rigtigt det er lige den attityde der SCOOTZ det gør at jeg har oprettet det her inlæg, det er virkeligt træst at se de kommentare,

det er rigtig trælst med dem som opretter emnerne men vil vove at påste at det er dem som svare på dem der næsten er værst for det er jo lige præcis der ham der har lavet emnet som har fået sit ønske opfyldt for så kan han jo se han har pissed nogle mennesker af...

Mvh Anders

• #15   24. feb 2005 Ja. tanken er købt løst, og tandhjulet kom på under renoveringen smiley den er sku dejlig smiley hehe og i lige måde kan godt li den "badass" stil du køre med dine og de er rigtig flotte

• #16   24. feb 2005 Anders H : Retti FLOT 4 gear, flot lavet!
    Har smidt en stemme for et lækkert arbejde og et godt indlæg!

• #17   24. feb 2005 - og det samme med side skjoldene smiley -

• #18   24. feb 2005 Håber virkelig Admins'ne på sg får slettet nogle af dem som ødelægger sg og kommer med dårlig steming, og ikke mindst at brugerne på sg, udnytter det at man kan "stemme" folk ud inde i deres konto, og så at der bare er nogle som begynder at tænke over hvordan de skriver og hvilke ord de bruger, så vil det virkelig være nice. for siden er virkelig blevet misbrugt her på det sidste.

• #19   24. feb 2005 ... Nu du spørger om "Team Yamaha Eksperterne" - Altså. I bund og grund "startede" Martin og jeg med at være klassekammerater og bedste venner fra børnehaveklassen og hele vejen op... Vi har altid været motor og fart-interesserede, så sæbekassebiler og cykler, blev peppet i stor stil dengang... Så blev vi ældre og vi havde begge to, en passion for "de store drenges knallerter"... dem med malteserbaglygte... Og jeg glemmer aldrig lugten og lyden, når de kom susende... Og da vi var 12-13 år, fik en fælles ældre ven, en gammel grim yamaha... og den var vi så mere eller mindre, med til at renovere. Og såe.. ja - så fik Martin hans grønne yamaha d. 13 feb. 2000 og jeg fik min d. 21 marts 2000. Vi havde self. probs med yamahaerne og efter at have fået hjælp fra cykelsmede, naboer(der TROR de kan lave noget) og så fra vores fælles ven, så besluttede vi os for " at det kunne vi sgu selv lave"... Og vi blev hårde til det skidt... meget... og så begyndte folk at stå i kø, for at få os til at kigge på deres yamahaer. Så vi er kendt i hele Grindsted for vores ekspertise indenfor dem... Lyder måske ikke af meget, men jeg er nu stolt over at folk spørger mig til råds. Så fik vi en lille "efternøler" på slæb, Thomas, der købte en adskilt yamaha (som vi havde skildt ad, for den tidligere ejer) for billige penge... og vi renoverede den sammen(alle 3 + resten af slænget) og så var Thomas OXO bidt af en gal yamaha.... Nu er vi så blevet det ældre og er gået igang med at rode i biler, hvilket fylder en del af vores tid. Jeg er blevet "alfist" (Alfa Romeo fanatiker) og har bla. en meget sjælden Alfa og en Alfa Romeo 33(den blev så hugget op og bruges til res. dele). Martin og Thomas er Ford fanatikere - Martin har hans 2 Sierra'er og Thomas har en Mondeo.... - De er alle på bilgalleri.dk
    Så det var lige "historien bag"

• #20   24. feb 2005 Hehe rigtig intresant du lyder lidt som at ha det som mig, er dog ikke kommet til det med bilerne endu, og er heller ikke mini mekaniker for folk, hehe men har virkelig stor interesse i yamahaer, bare en skam der ikke rigitg er sådan et team i frederikshavn hehe, vi er dog ved at bikse en masse træf www.knallert.ah-news.com

en rigtig fed braggrund yamaha eksperterne har smiley

• #21   24. feb 2005 ... Var oxo ved at falde af den grønne yamse, når børn stod på rad og række og glanede ad mig, når jeg kom kørende forbi dem... Og der kunne sagtens stå 10-15 børn udenfor min indkørsel, når vi skruede lidt... Det er en sjov følelse smiley - og jeg er da kun glad og stolt over at have givet dem samme følelse og inspiration, som jeg selv fik smiley

• #22   24. feb 2005 hehe yamaha er fandeme os en fed maskine, elsker os bare og ta yamen og så ta en dag ude på landevejene med fuld knald og godt ned i svingene smiley hehe

• #23   24. feb 2005 Heller ikke nogle som der har beskyldt dig.

men faktisk så er det jo engeligt sådan nogle små pubatets knægte som poster inlægene så det er jo ikke heelt galt

• #24   24. feb 2005 det er bare sårn generelt, Simon... At små børn er de mest trælse. Ikke noget personligt. 13 år... Lige godt grov... Føler mig sgu gammel herinde smiley - fyldte 20 for et par uger siden

• #25   24. feb 2005 hehe jaja... Den brugte jeg oxo den der, Simon... du køber en som 15 årig og kører rundt i et års tid inden du får kørekort... og den fremstår som "lovlig" foran dine forældre. - Havde 5,3 på uden de gamle vidste det smiley - min grønne yamaha har kun været lovlig i 2-3 dage - så kom der sgu 5,3 på igen smiley

• #26   24. feb 2005 hehe okay, fair nok... Min far har overhovedet ikke forstand på sårn noget, men min mor havde godt nok en teori om den kunne køre lidt for stærkt... Så min onkel blev tilkaldt for at prøve den. Men han forklarede min mor at den var lovlig og kørte kun 30...... Flinkt af ham smiley (har oxo kostet et par øller efterfølgende)

• #27   24. feb 2005 Hej.

fik min første knallert da jeg var 13 smiley hehe de første knallert jeg havde var bare nogle game ponyer da jeg ikke havde penge til andet smiley min liste er vel noget lignene det her ktm foxi vespa ciao vespa bravo 4 gear puch maxi smiley køber en gammel ciao igen til at køre vinter på smiley

hehe mine forældre ved sku godt min er tunet, de har os været unge en gang smiley og ved os godt det er noget farligt men sjovt skidt smiley hehe

fandt blandt andet selv ud af det heehe der var en der kørte ind i mig på scooter i mens jeg holdte stille ved i hvad der skete smiley

begge knogler i mit ben brækkede over som man knækker 2 tændstikker, lægerne kunne ikke sætte det på plads da det var 2tm smadret, så jeg lå på syge huset i 9 dage der gik 4 dage før de havde en læge der var god nok til at lave operationen fik en metal plade og nogle skruer ind i mit ben, ved i hvad der sketee med 4 gearen ? IKKE en skid ikke så meget som 1 ridse imens jeg lå med et totalt smadret ben lå jeg at holdte yamen oppe smiley der skulle fandeme ikke ske noget med hende smiley

jeg sad der efter i rulle stol i 2.5 måned og kunne ikke gå i over 3 nu er det ved at være lidt over 4 måneder siden og først nu er jeg begyndt at gå sådan nogen lunde normalt men kommer til at halte lidt resten af mit liv da mit ben blev kortere fordi de ikke kunne sætte det ordenligt på plads smiley

det var lige en lille historie fra det virkelige liv syntes lige den skulle med hehe. det er ikke altid en selv der laver fejlene men kan os være andre smiley hehe har jeg oplevet nu og tro mig det har givet mig erfaring man tænker sig mere om. og man lære en masse hehe

• #28   24. feb 2005 hehe nice onkel smiley

• #29   24. feb 2005 det var sku dejligt efter ikke at ha kørt i 4 måneder og så komme ud til den og den starter i første forsøg :D:Phehe smiley

• #30   24. feb 2005 Narrr det er hvad der sker det var i bund og grund en sund oplevelse smiley man siger jo altid mig narrrjjj mig sker der ikke noget med jeg har styr på det. ja fint nok siger man jo så det er jo bare ikke sikkert alle de andre også har hehe smiley

• #31   24. feb 2005 jeg væltede med 80km/t med en bagpå... Jeg slap uskadt(havde dog et masse blå mærker, har stadig et blåt mærke efter det - selvom det er 3 år siden) og yamsen fik kun bøjet fodhvileren - man har vel lov til at være heldig? Anders, det er sgu trist når det sker... Godt at du er positiv overfor situationen smiley

• #32   24. feb 2005 ... Og ham bagpå fløj 10m væk og var oxo uskadt smiley

• #33   24. feb 2005 Tjjaaa men jeg har det bare sådan man må tage det dårlige som følger med det gode smiley

hehe det var sku heldig :D:P ham der kørte ind i mig fløg også ca 10 meter ham skete der ikke rigtig noget med andet end at at fik nogle ordenlige hud afskrabninger på rykkenn, og der sad en sten en boret fast i hans hjelm så heldigt han havde husket den :D:P

• #34   24. feb 2005 oxo det eneste jeg siger - jeg kører normalt ikke med hjelm(oxo dumt... ), men jeg havde da husket den da jeg væltede... og det er jeg oxo MEGET glad for!!! Gled over 20m.... dælme vildt dengang. Det havde sneet og vi var på vej hjem fra netparty klokken 3... panserne kom efter os og vi stak af... efter at have kørt fra dem vælter vi med 80 og glider nedad gaden... Så vi fik humpet os hjem til en kammi der boede tæt på, mens panserne kørte rundt og ledte smiley

• #35   24. feb 2005 hehe sygt :D:P
    jeg køre sku altid med hjelm smiley hehe vil være på den sikre side hvis noget nu skulle gå galt :):P

• #36   24. feb 2005 ... skal lige siges at det var politimesterens søn der sad bagpå smiley - gjorde det hele LIDT mere spændende smiley :D smiley

• #37   24. feb 2005 Hjælper i ikke lige med at få kasper h ud ? han har givet mig 1 :S syntes sku den er lidt mere værd end det.. han gør det fandeme udelukket fordi han har ondt i røven, det er sådan noget som er lamt, men okay fuck det, scootergalleris stemmesystem bliver ikke brugt rigtigt alligevel bare aveligt at folk ikke kan give de rigtige stemmer og accepter det arbejde folk nu laver

• #38   24. feb 2005 HAHA GENIALT smiley haha så nice smiley hvad sagde han til det :D:P

Kommentér på:
opføre sig pænt formeget at forlange

Annonce