{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

male selv projekt {{forumTopicSubject}}

jeg er ved at købe en brugt scooter og har besluttet mig til at ville male den sort, har selv prøvet det en gang før med sort spraymaling fra harald nyborg med et helt godt resultat. men denne gang kunne jeg godt tænke mig lidt gode råd, til hvordan man bedst kommer rundt om opgaven. de fleste dele vil jeg kunne skrue af og tage med ind i køkkenet og male der, og lade tørre og male igen, regner med de skal have en 3 gange for at være sikker på det har dækket ordenligt.

så kunne godt tænke mig hvis i vil fortælle om hvordan i har gjort når i har malet skjolde på jeres scooter, og hvad der gik godt og hvad man bestemt ikke skal gøre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  male selv projekt
  • #1   11. apr 2013 Hvis jeg var dig ville jeg ikke male i køkkenet ? smiley men tilgengæld hvis duhar en garage (med plads) så lav et lille rum indeni garagen med pressening som vægge og gør gulvet vådt og lad porten stå åben porten skal stå åben så du kan få vejret og så der kan blive luftet lidt ud (det skal helst ikke blæse for meget den dag) gulvet skal være vådt så det suger støv til sig og så skal du bare slibe det rigtig godt ned og male det 2-3 gange med grunder og bagefter måske 2-6 gange maling (når grunderen er tør) alt efter om det dækker eller ej. Og så giv det klarlak. Det skulle blive et rimeligt godt resultat med spray altså smiley

• #2   11. apr 2013 takker det er nogle gode tips, men med hensyn til male steder er der desværre kun en have og køkken at vælge i mellem

• #3   11. apr 2013 Så ville jeg sige have så skal du bare have bygget et lille "stel" (evt. af træ) op til at smide en presenning hen over istedet for inde i garagen

Kommentér på:
male selv projekt

Annonce