497 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
25. apr 2012 Følger: 96 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 79 Svar: 1.860
4 Takt Topstykke 125 {{forumTopicSubject}}
Hej.
Har lige pillet topstykket af fordi mekanikeren sagde det var brændt ventil. Men umiddelbart ser de normale ud.
Kan vise det over cam på skype
Hjælp over skype NHSAXE10
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
apr 2012
Følger: 96 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 79 Svar: 1.860
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
apr 2012
Følger: 96 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 79 Svar: 1.860
apr 2012
Følger: 96 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 79 Svar: 1.860
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
apr 2012
Følger: 96 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 79 Svar: 1.860
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
apr 2012
Følger: 96 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 79 Svar: 1.860
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
4 Takt Topstykke 125