2.574 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "yamaha fs1 dx"
Yamaha fs1 DX
Hej SG. Jeg har købt en 43mm cylinder, og lige nu har jeg nok en 40mm på, og tænkte på om topstykket godt kan køre med en 43mm cylinder på??
Hej SG. Jeg har købt en 43mm cylinder, og lige nu har jeg nok en 40mm på, og tænkte på om topstykket godt kan køre med en 43mm cylinder på??
Skrevet af: Magnus H - 24. mar 2014
Yamaha fs1 DX
Hej SG Jeg ville gerne høre hvor hurtigt den vil køre vis jeg satte en 16mm i Indsugningsplade på. + Den har kun en 9mm Karburator Og en 40mm Cylinder på Så hvor hurtigt ville den køre v...
Hej SG Jeg ville gerne høre hvor hurtigt den vil køre vis jeg satte en 16mm i Indsugningsplade på. + Den har kun en 9mm Karburator Og en 40mm Cylinder på Så hvor hurtigt ville den køre v...
Skrevet af: Magnus H - 12. mar 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
mar 2012
Følger: 3 Følgere: 4 Scootere: 10 Emner: 8 Svar: 105
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 28 Svar: 268
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 20 Scootere: 20 Emner: 3 Svar: 47
jul 2011
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 15 Emner: 15 Svar: 120
jul 2011
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 15 Emner: 15 Svar: 120
jun 2010
Følger: 95 Følgere: 93 Scootere: 5 Emner: 58 Svar: 4.646
flere minuser er nok chok koblingen inde i koblingen.. de har det med at blive slidt i stykker ligesom på så mange andre maskiner... og det kan godt give problemer med at koble ud osv. vis der kommer hakker i skålen.. derud over er det meget hårdt for gearkassen osv. den kan dog godt skiftes vis du kan finde ud af at nitte.. rep. sættet kan findes på yamahafs1.dk
derud over skal du have styr på at skrue i sådan en maskine FØR du køber den.. ellers kan det hurtigt blive dyrt og træls
sep 2010
Følger: 26 Følgere: 21 Scootere: 15 Emner: 26 Svar: 537
sep 2010
sep 2010
sep 2010
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 31 Scootere: 18 Emner: 18 Svar: 165
Som der allerede er skrevet: Koblingssneglen SKAL være original! Den kan købes på yamahafs1.dk
Thansens original-LOOK udstødning passer rigtig godt - HVIS man har originalt førrør på (Thansens forrør er ikke godt) - men naturligvis er original udstødning det bedste.
HUSK at køre med batteri; ellers bruger du en formue i pærer!
Gearene på en FS1 ligger dog lidt anderledes end på en motorcykel eller crosser (men på samme måde som på en Suzuki K50) - men det vender man sig hurtigt til! Jeg går fra MC til FS1 og fra FS1 til MC uden de store problemer, men i starten kan det godt være svært at vende sig til at det ikke kun er første gear der er ned af.
Anskaf en original bagsvinger. Cross/profilsvingerene er ikke særlig gode. Med original svinger er bagdæmperne ikke noget problem!
Og dit speedometer skal helst stoppe ved 120... Et 140-ur er uoriginalt; selv dem der står YAMAHA i. Et originalt ur er mere præcist end de uoriginale, men kører du med uoriginalt (140) så skal du helst køre med en af dem der står YAMAHA, de er fra LarsenTrimm og er mere præcise end THansens ure.
Skal du have omdrejningstæller på så husk en ekstra sikring ellers er den endnu mere upræcis (i dens korte levetid).
Holder du en FS1 original eller bruger kvalitetsdele så har du en rigtig god maskine så længe du passer på den!
... og så lige en ting; En dansk fire-gearet FS1 skal starte med 381- i stelnummeret. Hvis ikke er det en to-gear (3EE) eller en udlænding. Samme gælder motoren. Hvis det er en 3EE med fire gear kan det blive en meget dyr fornøjelse hvis Policen er emsig.
Hvis det er en udenlandsk (f.eks. en 2RU eller 3F1) så kan du også få problemer med Etaten (og med forsikringsselskaberne). Jeg har dig ikke selv haft problemer med min 3F1 (svensker).
Men din motor og dit stel skal starte med 381- så er du nogenlunde i sikkerhed.
yamaha fs1 dx 4 gear