{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yamaha fs1 dx 4 gear
  • #1   24. mar 2013 Alt er godt eneste svaghed er at overspænde skruerne og så går der rygter om at deres bagsvinger er lort, men det er kun cross bagsvingeren den originale er god nok

• #2   24. mar 2013 Jeg synes det er en fin maskine, den går du ikke helt galt i byen med smiley

• #3   24. mar 2013 det er en rigtig god knallert jeg har ikke nogen dårlig erfaring med dem og har selv 2 som der ikke er problemer med... helt sikker en rigtig god knallert som bare kører (hvis den er lavet rigtigt)

• #4   24. mar 2013 pisse lækker knallert er selv ved at lave en men det er sku lidt halv dyrt i længden men når du først har en vil du ikke af med den igen

• #5   24. mar 2013 det er sku rigtigt nok

• #6   24. mar 2013 rigtigt fin maskine!, minuser er nok affjedringen bag i, men det mærker du slet ikke vis du bare køre på asfalt smiley koblingen er rigtig dejlig at køre med fordi den er så " svag " dvs. at den bare skrider rundt vis du kobler for hårdt ud.. hvor en fx. rmx bare ville give et hårdt ryk og evt. gå ud vis du køre langsomt nok.. dog kan du risikere at koblingen bare glider rundt vis du køre tunet.. dette kan dog godt fuskes væk ved at tilpasse nogle andre fjedre eller ligene smiley

flere minuser er nok chok koblingen inde i koblingen.. de har det med at blive slidt i stykker ligesom på så mange andre maskiner... og det kan godt give problemer med at koble ud osv. vis der kommer hakker i skålen.. derud over er det meget hårdt for gearkassen osv. den kan dog godt skiftes vis du kan finde ud af at nitte.. rep. sættet kan findes på yamahafs1.dk smiley

derud over skal du have styr på at skrue i sådan en maskine FØR du køber den.. ellers kan det hurtigt blive dyrt og træls smiley samt du skal passe på rusten.. på det sku en skam at se en fin fs1 ruste op smiley

• #8   25. mar 2013 koblingssneglen holder kun hvis den org, og de hænger ikke på træerne. ellers er det knallerten, kan kun sige gode ting om yamaha 4gear, har haft rigtig mange af dem...

• #9   25. mar 2013 bare det var mig men så gammel er jeg nu heller ikke, men kan godt huske da det var cykelhandleren man fik sine stumper..

• #10   25. mar 2013 er helt med, er selv 32, og fik min første knallert som otte årig, og det var en rigtig fin cady.. smiler..

• #11   25. mar 2013 har kun set dem på billeder aldrig i virkeligheden. men man kommer aldrig ud over at en 4gear lyder voldsom godt med de omdrejninger sådan en nu kan tage, når den bliver pebbet lidt..

• #12   25. mar 2013 Ja jeg kan kun slutte mig til d'herrer der skriver at Yamaha FS1 er en rigtig god knallert; jeg har selv to, og jeg elsker at køre rundt på FS1.

Som der allerede er skrevet: Koblingssneglen SKAL være original! Den kan købes på yamahafs1.dk
    Thansens original-LOOK udstødning passer rigtig godt - HVIS man har originalt førrør på (Thansens forrør er ikke godt) - men naturligvis er original udstødning det bedste.

HUSK at køre med batteri; ellers bruger du en formue i pærer!

Gearene på en FS1 ligger dog lidt anderledes end på en motorcykel eller crosser (men på samme måde som på en Suzuki K50) - men det vender man sig hurtigt til! Jeg går fra MC til FS1 og fra FS1 til MC uden de store problemer, men i starten kan det godt være svært at vende sig til at det ikke kun er første gear der er ned af.

Anskaf en original bagsvinger. Cross/profilsvingerene er ikke særlig gode. Med original svinger er bagdæmperne ikke noget problem!

Og dit speedometer skal helst stoppe ved 120... Et 140-ur er uoriginalt; selv dem der står YAMAHA i. Et originalt ur er mere præcist end de uoriginale, men kører du med uoriginalt (140) så skal du helst køre med en af dem der står YAMAHA, de er fra LarsenTrimm og er mere præcise end THansens ure.
    Skal du have omdrejningstæller på så husk en ekstra sikring ellers er den endnu mere upræcis (i dens korte levetid).

Holder du en FS1 original eller bruger kvalitetsdele så har du en rigtig god maskine så længe du passer på den!

... og så lige en ting; En dansk fire-gearet FS1 skal starte med 381- i stelnummeret. Hvis ikke er det en to-gear (3EE) eller en udlænding. Samme gælder motoren. Hvis det er en 3EE med fire gear kan det blive en meget dyr fornøjelse hvis Policen er emsig.
    Hvis det er en udenlandsk (f.eks. en 2RU eller 3F1) så kan du også få problemer med Etaten (og med forsikringsselskaberne). Jeg har dig ikke selv haft problemer med min 3F1 (svensker).
    Men din motor og dit stel skal starte med 381- så er du nogenlunde i sikkerhed.

Kommentér på:
yamaha fs1 dx 4 gear

Annonce