{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Ahmad M
Ahmad M
Tilmeldt:
9. jan 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8

En årsag til, når en scooter slukker mens man kører {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe døjet med problemer med min Yamaha neos, som jeg købte brugt for 4 måneder siden. bla. ramte jeg en kanst sten, så den larmede som en kæmpe lastbil. Jeg skiftede bare pakning. Mine bremser skulle også bare stremmes bag i, for at bremserne skulle være effektive.
Det værste som kan ske for en scooterdreng, er at scooteren går død, når man kører. Det skete nemlig med min. Det startede med at den kørte ned på 10-15 km/t, og efter et bare dage, kunne den bare simpelhen ikke kører mere.
Jeg havde altid troet at det var noget med kaburatoren og benzinslangen. Men det skiftede jeg, og det var ikke problemet.
Jeg kørte ikke med min scooter i 1,5 måned, for jeg vidste ikke hvad problemet var.
Så spørg jeg min kloge fysik, om hvad problemet kunne være, så forklare han mig, at det sikkert havde noget med stemplet at gøre. Jeg skiller min scooter ad, til at komme igennem cylinderen og stemplet. Jeg så at mit stempel var helt slidt, så det var problemet. Jeg skiftede bare et nyt.
Men her var problemet ikke løst. Jeg så at der dryppede olie ud af olieslangen. Og det forklare alt. Min stempel får ikke nok olie ind, og det resultere så i, at den bliver tør og slidt. Nu kører min scooter perfekt.
Håber det vil hjælpe en af jer, eller kan i fortælle hvad der gik galt med jeres scooter, så vi alle kan lærer af hinanden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En årsag til, når en scooter slukker mens man kører
Kommentér på:
En årsag til, når en scooter slukker mens man kører

Annonce