{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Klaus H
Klaus H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Mystik eller udvidenhed - registreringsattest {{forumTopicSubject}}

Hej alle Jer på scootergalleri.

Jeg har brug for lidt hjælp. Har kig på en scooter 45 fra 2010, som ikke har været indregistreret med plader overhovedet. Sælger siger at man først har en registreringsattest når der har været plader på første gang - passer det? Det skal siges at sælger har den originale købskvittering.
Er der noget lusk i farvandet, eller er det helt efter reglerne?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mystik eller udvidenhed - registreringsattest
  • #1   1. feb 2013 som lx50 power flower siger så er det ok

• Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    jun 2007

#2   1. feb 2013 Hvordan får jeg så pladen, der står på skats hjemmeside at den originale registreringsattest skal medbringes?

• #3   1. feb 2013 den ene af mine:
    http://www.scootergalleri.dk/galleri/306777-kinroad_yibin_yb50qt_16_boggie_50

den er fra 2007 og jeg fik den indregistret for første gang sidste år, da skulle jeg have købs papir fra tidligere ejer samt papir på den havde været igennem en synhal og blevet godkendt, og så var der ikke noget problem i at få pladerne udleveret, men det skulle være nede hos skat og kunne ikke gøres i den lokale synshal. det med at den skulle synes ved jeg ikke om er nødvendigt da de papir bare fulgte med fra sælger men de blev kigget i gennem og skrevet ind i deres system, men generelt ville jeg holde mig fra at købe en 45'er uden registrerings attest, da du kan risikere at stå med en knallert der er stort set værdiløs hvis den ikke kan indregistres

• #4   2. feb 2013 Det ka jo sammenlignes med at man indregistrerer sin ny indkøbte scooter jo. Du skal have fat i en blanket til indregistrering (kan vist fåes på det nærmeste motorkontor) som du skal udfylde med alle informationer, mærke osv. På maskinen samt stemningen og dine informationer. Dem skal de så have igen, så den kan komme ind i systemet og blive registreret. Så får du tegnet en forsikring på den og så kan du få en nummerplade. Det er skam ikke så svært smiley har da gjort det med 2 nye 30 maskiner uden problemer smiley

• Klaus H
    Klaus H Tilmeldt:
    jun 2007

#5   4. feb 2013 Tak for alle svarene. Jeg turde ikke at hoppe på den, så jeg har har købt en anden scooter, med papirer:-)

Kommentér på:
Mystik eller udvidenhed - registreringsattest

Annonce