{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

lars L
lars L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

omregistrering og nummerplader {{forumTopicSubject}}

hej scootergalleri, jeg har fået fat i en knallert 30 (lille knallert) som jeg gerne vil have omregistreret og have nye nummerplader på da de gamle er blevet stjålet.

hvor gør jeg det henne i odense, Fyn?

og hvad skal jeg medbringe før jeg tager der hen?

efter meget søgning på google har jeg hverken fundet guides, eller links, til andet end FDMs motorkontor i Hjallelse, og de fortæller intet omkring hvad jeg skal medbringe af papirer ud over original registrerings attest.

på forhånd mange tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omregistrering og nummerplader
  • lars L
    lars L Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   23. jan 2013 er det inklusive nye nummerplader? eller er det kun om. reg? men skal jeg have forskringsbeviser? skal jeg medbringe pas? eller er det ligegyldigt ? er der andet jeg skal have med der op?

• #2   23. jan 2013 Her efter nytår er omregistering blevet sat op til 480kr og nummer plade er vist også sat op til 790kr for en.

• #3   23. jan 2013 Jep og de ved hvordan de skal rive penge ud a folk. Men det er den gamle regering som har lavet reglerne.

• #4   23. jan 2013 Flowers LX50...alle de 30 stel som er fra før nummerplade tid jeg kommer i nærheden af bliver slyngrenset/sandslebet og lakeret bagefter ved et salg....jeg mener staten er gået for vidt i deres opkrævning af penge på nummerplade/omregistrering.
    Det er ganske vist ikke gratis at lave sådan en omgang renovering af stel men syntes det er pengene værd på den lange bane indtil regeringen også får stoppet den fidus.

• #5   23. jan 2013 Vi tager 590,- For nummerplade, samt 200,- for registrering, så sender vi pladen til dig.
    Er det noget du ønsker vi skal klare ringer du blot til mig på 59643336, spørg efter Jan smiley

• #6   23. jan 2013 Du trækker den ned til en synshal, så ordner de det for dig smiley det skulle jeg med min, men den blev så konfiskeret før jeg nåede at sælge den smiley

Kommentér på:
omregistrering og nummerplader

Annonce