{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Stalker, Registreringsattest {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger.

Jeg købte for noget tid siden en stalker af en fyr, han havde den ikke forsikret og jeg fik en underskrift fra ham om at den ikke var stjålet, jeg fik ikke registrerings papirene på den da han afmeldt den fra forsikring og havde smidt papirene væk...... . Jeg tog derefter hjem og satte mig ned og mailede med mit forsikrings-selvskab om at få den forsikret, de meldte tilbage at den ikke var i deres system, så tænkte jeg jo straks at den var stjålet og ringede til politiet og spurgte om de ville tjekke stelnr. det gjorde de og de fandt ikke noget på den. Jeg tog derefter over på motorkontoret i middelfart og snakkede med dem, de sagde at jeg skulle have en underskrift fra den tidligere ejer, for at jeg kunne få en ny registreringsattets, det fik jeg så, og derefter fik jeg så svaret som er på vist på billedet.
Mit spørgsmål til jer er så, at hvis en scooter er afmeldt for længe fra forsikring, bliver den så smidt ud af systemet? smiley
MVH Robert smiley

PS. Den er købt ved en forhandler i Børkop tilbage i 2007, fra ny af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stalker, Registreringsattest
Kommentér på:
Stalker, Registreringsattest

Annonce