{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

omkring oprettelse af scooter {{forumTopicSubject}}

hej SG..

nu vil jeg gerne vide en ting...

jeg ringer til en som hedder rikke der står for SG omkring jeg ikke kan forstå folk får en scooter ind som en oprettelse da de mangler text og billeder tit..

hun forklar mig jeg er den eneste som faktisk ringer og beklager mig over dette.

er jeg virkelig den eneste osm har ondt i RØVEN omkring folks oprettelser med deres scootere??

i må gerne forklar hvordan i har det med og se der kommer så mange dårlige oprettelser ind..

jeg mener man bør tage de gamler regler op hvor man skulle vinke 5 ting af inden man kunne oprette en scooter er i enige med dette eller er det stadig kun mig ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omkring oprettelse af scooter
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #1   17. jan 2013 Det er desværre næsten hvad man må forvente når oprettelsen styres af brugerne, noget i stil med en Jog R kan oprettes med elendig tekst, og dårlige billeder, men en Kina scooter kan ikke komme ind selvom der er massevis af tekst samt gode billeder, mit forslag kunne være at man ikke længere kan afvise anonymt, det ville måske ligge en stopper for alle dem der faktisk bryder gældende regler når de afviser en maskine, selvom der er tekst og billeder.

• #2   17. jan 2013 Det er sjovt at folk føler at de er anderledes i forehold til andre. Vi skriver lange romaner for at få vores ind, men det mener de at de ikke skal.

• #3   17. jan 2013 jeg kan kun give dig ret det er så nederen når folk ikke overholder de skide regler de har forhelved ikke lavet regler for at man skal bryde dem jeg plejer at skrive til en admin for at få scooterne fjernet fordi der mangler tekst eller billeder og hvis de ikke ejer den mere smiley så nej du er ikke den eneste smiley

• Reject ™

#4   17. jan 2013 Folk har så brokket sig over det de sidste mange år, men der er så åbenbart bare aldrig nogen der har klaget, før nu. smiley

• #5   17. jan 2013 hej drenge... jeg mener nu også i alle har ret syntes det er for langt ude...

hey Reject ™, jeg giver dig virkelig også ret man burte ikke kunne gøre det anonymt men det er vil for at folket ikke bliver uenige om tingene... men jeg mener bestemt man skulle vinke nogle ting af inden man kunne lave sin oprettelse!!!

• Reject ™

#6   17. jan 2013 Team (A.C.A.B) 100%

Jeg tror bare ikke det løser problemet med de useriøse oprettelser at folk lige skal sætte et par flueben, det var der jo på det gamle design, og der var problemet præcist det samme.

Personligt tror jeg problemet ligger i at folk kan gemme sig, og så afvise, det er jo i strid med gældende regler, og udstemme systemet kan benyttes til at give en person en udstemme hvis han/hun afviser uden grund.

• #7   17. jan 2013 Reject ™ igen er du skide klog og du har skam helt ret i det du siger:)

men hvordan fanden skal man forklare sig henne af. selv admin på hjemme siden gør ikke altid noget ved det...

• Reject ™

#8   17. jan 2013 Admins er trods alt frivillige mennesker, hvis de skulle styre siden 100% blev det nok nærmere et fuldtidsarbejde, der er jo altid en eller flere der opretter annoncer i forum, sviner en anden person til, opfører sig som et lille barn, afviser uden grund, det er umuligt at holde styr på.

SG er en side med mange forskellige brugere, og selvfølgelig alle skal være velkommen, men for pokker overhold dog de få simple regler vi har herinde, hvor svært kan det dog være.

Mentaliten herinde er desværre ofte fordi andre bryder reglerne, så er det også helt ok at man selv gør det.

• #9   17. jan 2013 De fleste der afviser er jo folk der enten har ondt i røven, eller ikke syntes det er en god scooter...

• #11   17. jan 2013 hvad sys i som om min nrg DT power er det fine billdter og tekst .?? smiley

• #12   17. jan 2013 ( juul )

hvis du ikke har lagt mærke til det er dette ikke et forum omkring hvor hvidt din scooter er god eller aj. men jeg vil gerne stoppe dig i og skrive i dette forum omkring din scootere også til andre men afvent hvad folk skriver omkring din scooter der inden.. og hvis du er tvil vil jeg meget gerne hjælpe dig via PM og nej syntes ikke din scooter er helt okay. du mangler lidt i mine øjne.. men skriv PM og jeg kan hjælpe dig hvis det er....

• #13   17. jan 2013 ville lige høre mester rolig nu smiley

• #14   17. jan 2013 Sådan er det desværre bare, min kammerat smed en Sonic ind med en elendig tekst og dårlige billeder, hvor jeg smed min ind, med en masse gode billeder og god tekst. Men min er jo en CPI, så¨den blev stemt ud 4 gange, og 5. gang kom den så ind.. Folk stemmer kun folk ind med en 'rigtig' scooter smiley

Kommentér på:
omkring oprettelse af scooter

Annonce