{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

Puch Maxi K {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Min mor har købt en fin gammel Puch Maxi K, den starter fint når den har stået lidt, men når den næsten lige har kørt og man har slukket den, er den nogle gange rigtig svær at starte, og nogle gange kan man stå og hoppe og danse på kickstarteren i en halvtime uden at den starter, og når man så bruger chokoren drukner den sig selv med det samme, hvad kan det skyldes at den er så svær at starte?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch Maxi K
  • #1   15. jan 2013 Det er helt klart et svømmerproblem, svømmerhøjden er lidt for lav og det bevirker at den står og drukner sig selv når motoren er stoppet.
    Prøv næste gang i har kørt på den, at lukke for benzinen og lade den køre karburatoren tom for benzin så den går i stå, vent så 15min og åben for benzinen og prøv at starte den igen.
    Hvis den starter, så er det fordi svømmeren hænger lidt, eller nåleventilen ikke lukker helt tæt.
    Løsningen vil så være at karburatoren skal renses, og nåleventilen skal tjekkes efter om den lukker helt tæt, samt svømmerhøjden skal kontrolleres/ justeres.

• #2   27. jan 2013 Det vil jeg prøve, mange tak for hjælpen.

Kommentér på:
Puch Maxi K

Annonce