{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.335 visninger | Oprettet:

SÅDAN BURDE DE NYE SCOOTERREGLER VÆRE {{forumTopicSubject}}

ALLE SCOOTEREJERE BURDE LAVE OPRØR OG KØRE TIL KBH OG STILLE OP FORAN FOLKETINGET. både 30 og 45 kørere.
Der er intet land i verden med mere åndsvage regler end i vores "dejlige" land!!
I Danmark skal man være 16år for at køre 30 km/T- I USA må man køre bil og MC!!!!
Danmark er det eneste land i verden(så vidt jeg ved) med en latterlig 45 km/t regel:
Man skal have kørekort til 45 km/t enten til bil eller mc ????? hallo 45 jeg kan cykle hurtigere!!
Man må ikke sidde to på selv om maskinerne er bygget til det og mange er endda med fodhvilere til det.
Scootere er begrænsede til hhv. 30 og 45 km/t for så bruger de mere benzin- og skader miljøet- helt idioti- fjern begrænsninger- kør grønt. (eksempel min aprillia rs kørte lovligt ca 50-55 lm/t og kørte ca 20 km/l uden begrænsninger kørte den 110 km/t og kørte alligevel 24-26 km/l+
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ
I Holland kan man køre på en såkaldt 25 km/t knallert uden kørekort og uden hjelm OG MED 1 passager
Det eneste rigtige ville være at man skulle have nr.pl på alt der køre på vejen og var der ikke plader på så skulle man af med 5000kr.
Fordi man så ville være udeover problemer med at man risikerede at købe en scooter der faktisk er stjålet for så skulle der jo altid være en registreringsattest på alle maskiner.- og så kan politiet og alle andre) se hvis scooter der køres åndssvagt på-
Der ud over skal det være lovligt at køre på 25 kmt når man var 14 år-
Når man var 16 skulle man kunne køre 60 km/t lovligt
ALLE scootere må køres med 2 mand på og skal køre på vejen efter normale færdselsregler og INGEN køre på cykelsti overhovedet- det er der ulykkerne sker.
Når man bliver 18 skulle man kunne køre scootere ubegrænset 50cc med knallertkørekort. Skal også være krav til personer over 18 år pga førstehjælp mm.
SÅDAN skal det være når jeg bliver KONGE I DANMARK . basta.
Det ville være rent fornuft- vi køre mindst ligeså godt i Danmark og skal derfor også have samme regler.
Derfor stem på scooterpartiet-med mig som konge!!! (nej glem det sidste og det med konge)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅDAN BURDE DE NYE SCOOTERREGLER VÆRE
  • #1   12. jan 2013 Man bliver helt forpustet uha :D.

Nå men ja du har ret, men sådan bliver det aldrig, desværre.

• #2   12. jan 2013 Bliv lige konge rigtig hurtigt, så vi kan få nogle ordeneligt knallert love...

• #3   12. jan 2013 - og derfor overvejer jeg at flytte til Tyskland når jeg bliver ældre smiley

• #4   12. jan 2013 Harald-nyborg har også cykler!

• #5   12. jan 2013 rolig jeg skrev jeg KUNNE cykle hurtigere ikke at jeg har lyst!! MEN JEG HAR CYKEL! og ville ikke købe i hverken TH eller HN. Det er med cyklerne som resten i deres butikker! Er nu heller ikke sikker på at hvis jeg skule cykle over 45 ret langt t det der kom ud af min udstødning ville være miljøvenligt-hoho

• #6   12. jan 2013 ja jeg har set en mand på en special cykel køre over120 km/tyden der var en bil foran(cyklen lignede mest af alt er krydsermissil)

• #7   12. jan 2013 hvis de er så skod hvorfor har du så selv en

• #8   12. jan 2013 Demonstration. Protest.

Vi er nødt til at vise vi er her før politikerne overhovedet gider tænke på at tænke sig om.

Jeg prøvede at komme i kontakt med samtlige trafikordførere for partierne i folketinget inden de vedtog de nye regler der gælder her fra 19. Januar.

Men politikerne er ikke lydhør over for nogen. De har en agenda.

Så medmindre vi laver noget aktivistisk o får noget spalteplads i pressen, så vil politikerne hellere jonglere med alt muligt andet.

Det er nogle turbulente tider i politik...

Jeg foreslog knallertkørekort til 15årige, 45'Er til 16årige, 125er til 17årige der har både knallert o scooterkørekort, og så ellers næsten som ellers er vedtaget til at træde i kraft her 19. Januar..

Men de er helt FUCKD

31 kmt på verdens mindste køretøj uden passager på vejen

=

3,5 tons SUV med 8 passagerer, en trailer med 3 større motorcykler bagpå og en motor på 7000cc der kan trække dig op på 350 kmt...

...
    Det er kraftedeme ikke engang muligt at få en forklaring.

De er så glade for deres lave dødstal i statistikkerne.

Men statistikker er som en bikini.
    De viser det meste, men skjuler det vigtigste!!

Seriøst. For hver person mindre der er død, er livet blevet gjort til et helvede for 5!

"Stop volden eller vi smadrer dig" er ikke vejen frem.

MERE end halvdelen af ALLE scooterkørerne i Danmark bryder reglerne hver dag, hver eneste meter de triller.

Betjenten Vlado har sågar sagt 90%.

Men alligevel er dødsstatistikkerne faldet...

Jeg tror den eneste grund til de ikke laver om på det her selvmodsigende skodsystem, er at det ikke kan betale sig..... FOR DEM!

• #9   12. jan 2013 Demokratiet sutter røv.

Vi skal også have lov at lanesplitte.

Men på den anden side, så er det også meget Nice at være den eneste der lanesplitter.

Al den roadrage blir bare for meget.

Jeg vil hjertens gerne gøre hvad jeg kan for at reformere.
    Men som det ser ud nu er jeg nødt til at få mig en mc med kopiplader af en lign cykel.. Så slipper man også for at betale den der sindssyge registreringsafgift smiley

Ville bare ønske jeg ikk var blevet pisset på af loven fra dag 1.
    Ku være Nice og køre rundt i sikkerhed for politiet.

Det er det jeg elsker mest af alt ved at køre i udlandet.

Hvis jeg blir stoppet af politiet, så er det fordi jeg har brudt en regel der gir mening.

Herhjemme ka hvad som helst udløse at du mister penge, førerret, køretøj og dine fremtidige kørekort.

Fuck Danmarks færdselslov smiley -fordi den fucker dig!

• #10   12. jan 2013 sådan kujnne det også blive men fordi at mange unge i dag (og vi har enda lige haft det på kursus) er alt for respekt løse og har levet i sikkre ramme (mig selv modellen) og ikke (gruppe modellen) der for er reglerne som de er

• #11   12. jan 2013 Enig med dig.

Køre 60 så det fint synes jeg! ;)..

• #12   12. jan 2013 Selvom du prøver at komme frem med et budskab, synes jeg ikke rigtigt det spiller igennem.. Jeg kan hverken holde fokus på det du skriver, eller tage det seriøst, grunden dine overdrevne tegnsætninger. Drop alle de udråbstegn og spørgsmålstegn.. Det får dig til at ligne en 12-årig der skriger af mor..
    PS. Er ret ligeglad med om du er 47.

• #13   12. jan 2013 Mig eller hvad ??

• #14   12. jan 2013 og til dem der siger de kan cykle 30-40km/t prøv at se om i kan holde den fart bare 2-5km for det kan i ikke så ville i også kunne forstå reglerne. og længre er den ikke. kør ordenligt og stop når politiet vil have det. så kan det vare vi kan få dem til at ændre reglerne. men alt det der respekt løse pis i har gang i hjælper sq ikke.
    Jeg er så pisse træt af den gruppe der ødelægger det for os andre!

• #15   12. jan 2013 Hej per s
    Sends det til helle på hendes facebook

• #16   12. jan 2013 Nu siger du 25 knallert med en passager, nu er jeg har at i importere en af disse ind i landet.. De 25 knallerter i Holland du snakker om er invalide knallerter og man skal være 65 eller invalid for at må kører dem.. smiley

Bare lige til info.. Udover det er jeg enig med jer, på trods af at jeg fik mit kort for lang tid siden.. smiley

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #17   12. jan 2013 Per S, Inden du sidder og hælder vand ud af ørene burde du nok lige sætte dig ind i reglerne for Danmark og EU.

Jeg ved ikke hvorfor du tror Danmark som det eneste land i EU ville give lov til at føre en 45 km/t med 60km/t, der er nok større chance for de 16 årige på et tidspunkt ville få lov til at køre 125cc MC'er, hvilket hviler på om folk snart kan lære at opføre sig ordenligt.

Sjovt nok findes der 45'er mange andre steder end i Danmark, og de må surprise surprise køre 45km/t.

Samt det kræver ikke længere bil eller mc kort for at måtte køre en 45'er, med de nye regler kommer der også et AM kørekort som kan tages når man fylder 18 og giver lov til at køre 45 knallert, eller en Quad med en begrænset topfart til 45 km/t.

Det er sandt at aldersgrænserne for kørsel på knallert er lidt i skoven i Danmark, men det hjælper absolut intet at sidde og brokke sig over Politikerne eller Politiet for den sags skyld

• #18   12. jan 2013 Staten skal bare ha penge i kassen derfor er reglerne lavet så vi faktisk ikke kan undgå at bryde dem.

Jeg er helt enig i reglerne er urimelige dog er infrastrukturen efter min mening ikke udbygget til små 2 hjulede køretøjer...der er mange mange steder der ingen cykelsti er og jeg syntes ikke scootere skal køre på vejen..det er alt for farligt specielt når en lastbil kører forbi..enhver der har mærket suset fra en lastbil vil forstå hvad jeg mener..

Derfor udbyg cykelsti og hæv fartgrænsen for 30 scooter til 45 og 45 hæves til 100 km/t + til 125ccm..man er jo 18 år for at køre 45 scooter så det giver virkelig nul mening.

• #19   12. jan 2013 45 scooter har fra dag 1 været et misfoster....45 stel bruger jeg kun til at lave bane scooter af eller sælger dem i dele for kan faktisk ikke få en ok pris for dem..

• #20   12. jan 2013 dk er bare et lorte land og og det alle jer unge der har ødelagt det

for 10 år siden da jeg startede med at køre knallert gad de slet ikke stoppe en

• #21   12. jan 2013 Jeg er nu meget tilfreds med reglerne som de er nu smiley

• simon B
    simon B Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 37
    #22   12. jan 2013 du påstår at du kan cykle hurtigere - jamen så cykl dog i stedet? smiley

• #23   12. jan 2013 De kommer sikkert med den der politiet altid gør 'der blev kørt en lille pige ned for noget tid siden' Den bruger de altid!!

• #24   12. jan 2013 ja både og for vis unge i dag hvade lidt mere respekt for reglerne og tage det ansvar de skal. så ville poltikkerne også lytte. helle har sagt og vores sidste stats minister sage det. så det er faktis de unge hele ansvaret ligger på. os ældre 25-40år ved sq godt hvordan man skal opføre sig (de fleste) så vi kan intet gøre

• #25   12. jan 2013 Lige et par tilføjelser..der er en masse snak om de uregerlige unge der kører sindsygt på scooter- ja og?
    Der vil altid være idioter til, men lad os holde snot og skæg for sig og ikke blande tinnene sammen.
    For nogle år siden konstaterede man at folk i bil på de danske motorveje meget sjældent kørte de lovlige 110 KM/t- hvad gjorde man så : sagde at hvis så mange kørte ulovlig kunne man lave loven om så man måtte køre 130.
    Hvad skedte der så - jo gennemsnitsfarten faldt,og det gjorde ulykkerne også.
    Hvad kan man lære af det?

Vi danskere er ikke et land af lovløse idioter der alle vil køre som sindsyge, men er lovene fuldstændig tåbelige er det klart at de vil blive brudt.
    Der er nogle komentare om min alder på nu 48 år - hvad har det med noget som helst at gøre? Da jeg var 15 blev loven lavet om så jeg skulle være 16 for at køre knallert.
    Dengang kørte vi Honda CD 50- kreidler puch Monza osv -som i samme udførsel bare tunede kunne køres som mc i danmark. Var det så uforsvarligt at man som 16 årig kørte 60- 75 km/t. Ja det kunne det selvfølgelig godt være hvis man ikke kørte efter forholdene. Men der var kun én jeg kan huske fra dengang der blev slået ihjel- han var fra vores by og kørte gennem byen med 120 kmt på hans Kreidler med fabrikstun., og kørte galt Det er jo også tosset, og jeg mener selfølgelig man skal følge fartbegrænsningerne i byen-klart der er km/t hhelt fornuftig.
    Men køre man her i Jylland fra by til by med 30 er det jo som om tiden står stille, og derude ville 60 km/t ikke være til nogen fare for nogen.
    Selvfølgelig kommer der lastbiler, men det gør der også hvis man kører på cykel, og jeg er flere gange blevet overhalet af Cykelrytterhold der bare griner når de kører forbi,DET ER EN FLAD FORNEMMELSE.
    Men lad engang trafikordførene køre fra Viborg til Holstebro på scooter(Ca 55 KM) og lad os så se om de syntes 30 km/t er ok. Så kunne de jo prøve en scooter/knallert den anden vej med 60 og så kunne man spørge hvad de syntes er fornuftig.
    De fjolser der sidder inde på borgen har jo ingen føling med hvad der sker herude, enten bor de i KBH hvor der cykelstier over alt eller busser der kører hver 10 minut, ellers har de ministerbiler.
    Nej det kunne være dejligt at de gjorde det samme som på motorvejen- tænkte at hvis 90 % af alle scootere er ulovlige så lad os lave loven om og gøre det sikkert og lovligt at kører de 25 for 15 årige og 60 for 16 årige og ubegrænset som 18.

• #26   12. jan 2013 Jeg er med på en underskrift hvis nogen vil prøve at råbe politikerne op...

Reglerne er virkelig uintelligent lavet og jeg tror der er en del unge der går i fælden og får udsat det normale kørekort hvis de bliver taget for mange gange...det giver heller ingen mening.

• #27   12. jan 2013 Normale kørekort...bøvs mand...mente kørekort til bil.

• #28   12. jan 2013 Jeg har skrevet en mail til Helle, om hun vil læse dette forum og fortalt hende om hvilke konsekvenser det har for os unge der gerne vil have et fritidsjob, at de laver de regler..

• #29   12. jan 2013 Det er ham her man nok burde starte med at kontakte.

http://www.ft.dk/Folketinget/findMedlem/SRAPR.aspx

• #30   13. jan 2013 Ja Mogens vi er jo nogenlunde lige gamle (unge!), men vi forstår jo de knægte der gerne vil fremad i tilværelsen med højere fart end de 30.
    Det var jo næsten de samme regler da vi var 16 og selv dengang var de regler håbløse i forhold til vores skandinaviske nabolande og Tyskland. Men nu syntes jeg da det er gået helt over gevind.
    Det eneste fornuftige der er sket siden er at knægte med ræs i blodet kan få lov at afreagere på baner nu- men det err også Rigtig godt istædetfor på cykelstierne til fare for alle andre.

• #31   14. jan 2013 hvis loven blev lavet om til de 60-70 kmt så har jeg brugt min scooter som skole transport så har jeg kørt de 60 km hver vej hver dag !

• #32   14. jan 2013 Nu kommer jeg sikkert og spiller hellig, men det er os der ødelægger det for os selv.

Forestil jer, hvis folk kørte pænt og fulgte reglerne( som om det sker ), og der rent faktisk var respekt for lov og politi, måske der så ville ske noget.. men som det er nu hvor folk kører på maskiner der kan følge med de fleste personbiler, og stikker af fra politiet på cykelstier osv, og sætter andres liv og førerlighed på spil.. så tror jeg sgu ikke de gir en flyvende lort mht ændring af de regler..

Folk vil jo ha loven op til både 60, 70 og 80 kmt.. start da småt, og skriv en email eller et brev, send det til samtlige politikere, og fremlæg sagen modent og kom med gode argumenter hvorfor vi, ligesom i alle andre eu lande, skal ha lov til at køre på 45'ere.. det andet med 60, 70 og 80 kmt er jo fuldstændig blæst..

• #33   14. jan 2013 Nej. Hvis vi alle overholder loven, så tænker de bare '' Fint, så er vi ovre det problem '' og der bliver ikke lavet mere ved det..

• #34   14. jan 2013 Ikke nødvendigvis. Hvis loven bliver overholdt, og man så kommer med et forslag om lovændring kan der måske ske noget.

Det er da hvertfald sådan jeg ville reagere hvis jeg var politiker, nu prøver de jo bare at bekæmpe det ved endnu hårdere straffe og endnu højere bødetakster..

Man får ikke nyt legetøj hvis man smadrer det gamle smiley

• #35   16. jan 2013 840'vonsild- Der er jeg desværre ikke enig, politikerne har haft mange år til at ændre reglerne til fornuftigere hastigheder. Tænk på fra 2 verdenskrig og langt op i 60erne var der ingen begrænsninger på knallerter. Først sidst i 60erne kom den syge 30kmt lov. Der har været mange år hvor de har kunnet gøre det fornuftigere, men det har der ikke været fleertal for, bl.a fordi medierne er så glade for at bringe skrækhistorier(selv om de var fakta) og blæse det hele ud af proportioner. Får vi nogle facts på bordet om hvor mange knallerter og scootere der er i brug i danmark og hvor mange der kommer til skade, lad os se nogle statistikker der bakker deres beslutning op!
    Det er rigtigt der er nogle tåber der ødelægger det for andre men de er jo ligeglade med reglerne, og nu vil de sætte livet på spild for at undgå at blive taget-det løser jo ingenting.

• #36   20. jan 2013 Egypten, Libyen syrien.

Algeriet.

Amerikansk uafhængighedskrig.

Fransk revolution.

Nej. Det er ikke de 25åriges skyld, at en 17årig dansker ikke må køre 32 kmt på verdens mindste køretøj.

Danmark er FUCKD op på scooterområdet.

Jeg har kørt motorcykel i nogle år.

Det er staten og politiets egen skyld, at de har måtte jagte mig på MC'en falsk nummerplade, uden mckørekort men med ekstremt meget erfaring i at køre i cirkler om panserne i hovedstaden.

Hvis jeg nogensinde tager mc kørekortet, så er det for at kunne køre mc i udlandet.

Herhjemme er der kun lovløshed.

Hvis jeg tager mckortet, får jeg det alligevel frakendt for at lanesplitte, poppe en wheelie, eller trille afsted med 175 på en dejligt tør og Tom motorvej.

Fuck folketinget og deres ademokratiske facon.

Jeg er lovløs så længe loven er inhuman

• #37   21. jan 2013 Max hvor får du fat i de falske Nr Blader ? smiley

• #38   21. jan 2013 Max C: du er desværre en af dem der risikere at komme på forsiden af BT, med hvad jeg kalder sindssyg kørsel. Det med baghjulskørsel, lanesplitter og 175km/t på offentlig vej er ikke i orden BSATA.
    Se nu og få det MC-kort og få ræst ud på bane- der kan du afreagere. Det er jo nemlig den slags kørsel der hælder benzin på politikernes ævl om dårlig opførsel i trafikken Men der er godt nok også forskel på på at køre 175 og 30km/t

• #39   23. jan 2013 Slap af Per S.

Jeg er ikke en lille uopdragen møgunge, så lad være med at snakke til mig på den måde ok...

du kan selv være sindssyg.... Ej jeg ved godt du ikke mener det på den hånlige måde.

Men 175 km/t på en tom motorvej er HELT O FUCKING KAY.
    Også selvom det er en offentlig motorvej.

baghjulskørsel er også OK.
    Især når det er på en stor tom parkeringsplads... MEN STADIG ULOVLIGT!!!
    MEN ikke sindsssygt!!!!!!!!!!!!

lanesplitting er totalt i orden.

http://www.youtube.com/watch?v=JNGD9AAIfFU

Nuff said.
    Forhåbentlig.

• #40   23. jan 2013 inat1x

Google det smiley

• #41   24. jan 2013 okay smiley det er fordi jeg har en ret hurtig cykel som ikke har muligeden for at blive luftet smiley så skal lige bruge par falske så kan jeg lufte min smukke cykel smiley

• #42   27. jan 2013 max C : lanesplitting er ikke ok- hvorfor? fordi hvis en af bilerne eller begge biler i banerne trækker ind mod dig bliver du mast, og jeg har ikke lyst til at være med til at betale din invalidepension resten af dit liv.....Det er mc køreren det går værst udover- derfor, og så også fordi det er ulovligt.
    175 km/t er ikke ok i Dk samme grunde som ovenfor og danskere er ikke vandt til at nogen kommer bagfra når de overhaler med 130-140 på motorvejen. Tag din mc med til Tyskland og vrid rullen der er det noget andet - og lovligt

iNa Tx - det bliver dyrt at blive stoppet for dig, med "amerikansk syn" altså falske plader/lånte , du får en dom for dukomentfalskneri oven i bøden. Det er billigere at køre uden...

• #43   28. jan 2013 Per jamen chancen for at blive opdaget er stort smiley og jeg kører uden plader på min hot pga den er ulovlig stikker af når panserne kommer! men de fanger mig aldrig pga min dejlig by har masser af flugt veje smiley

• #44   30. jan 2013 Per

Så ved du intet om lanesplitting.

Og hvad får dig til at blande andre trafikanter ind i det at køre 175 km/t?

TOM motorvej.
    Læs dog hvad jeg skriver smiley

Hvad angår lanespltting.

Man bliver ikke mast mellem bilerne.

En af grundene til at danskere ikke lanesplitter (eller kører MC i det hele taget)
    ... Er fordi de fleste danskere er så pisse sky.

Bare se hvordan folk parkerer. Fandeme over 2 meter mellem bilernes for- og bag-ender for det meste.

Man bliver ikke mast, for folk er så pisse bange for at komme hinanden ved.

Jeg har nørdet lanesplitting i årevis, og set rigtig meget video fra hjelmkameraer.
    Jeg har set folk blive klemt 2 gange.

FUCK at tage et kørekort.

Hvis folk som dig sørger for at jeg får det frakendt når jeg kører 175 kmt på en tom motorvej.

Eller lanesplitter uden fare for noget som helst, halvanden time om dagen i årevis.

Ka du følge mig per s?

Jeg har haft 3-4 småuheld på scooter.

Men jeg er blevet røvet af politiet, der har stået og snakket lort til mig omkring 10 gange.

Så fuck den aktuelle færdselslov.

Politiet er farlige end ulykkerne.

• #45   15. maj 2016 Endelig en der kommer ind på noget jeg har råbt op om i flere år,
    Jeg bliver så ***** Sur vær gang jeg ser politijagt og der så står en eller anden dum panser (og jov i dette tilfælde er han dum) Og siger at en knallert der køre 60kmt er fuldstændig sindsygt for den kun er konstrueret til at køre 30kmt så bremser stel osv ikke kan fungere ordenligt "ved dobbelt hastighed"
    Prøv nu lige og få fingeren ud et vis sted fra kære lille panserbasse.
    Nu er det jo ikke velo solexer vi køre rundt på i dag, Og mange 50ccm
    knallerter/scootere er fuldstændig magen til samme model i 100ccm
    Og da de fleste er lavet til at sidde 2 på kan jeg ikke se hvorfor man ikke må det Ud over det danske afgift system smiley Er fuldstændigt sindsygt
    Og vis folk må sidde 2 på en knallert så kan det jo være vi ikke sælger så mange biler

Men kan ikke forstå hvorfor du siger lanesplitting ikke er ok.
    For folk gør det jo aligevel og de dør også af det hvorfor ikke bare lade folk tage ansvar for deres egen person som du selv siger (går det værst ud over motorcyklisten) Så jeg kan ikke se noget problem med det.
    Ligesom jeg heller ikke ser noget problem i at køre uden sele eller hjelm.
    Eller ryge, Drikke Soda Vand eller nogen af de andre ting der koster samfundet dyrt. Folk gør som de gør og det vil de gøre uanset hvad loven siger til det,
    Men kunne så bare lave en regel om vis du har

Og må indrømme jeg syntes der er en meget dårlig ide at sige at alt med en motor høre til på vejen. Nu bor jeg selv på landet langs en landevej hvor folk tit køre på den anden side af 120kmt og syntes bestemt ikke det er sjovt at ligge inde i højre side med 35kmt når de går forbi med omkring 100kmt hurtiger end jeg køre. Så vis du ville bibeholde eu25 knallerten og gi 14 årige lov at køre på den syntes jeg det ville være smartest at lade dem blive på cykelstien.

Max Cph
    Kan kun give dig ret latterlige regler er der ingen grund til at følge.
    "Happy riding to you and let's hope they never catch you"

Og til alle dem der siger i kan bare overholde reglerne så skal det nok blive bedre
    Som om.

Som per på 48 siger var der de samme tåbelige regler da han var 16.
    Jeg selv som er 27 havde også de samme regler og slås med da jeg var 16
    Forskellen er at idag er knallerter noget billiger at få fat i pga alt det kina skrot
    (Som for øvrigt ikke har helt samme kvalitet bremser, aflejring ,stel og dæk)
    Derfor er der flere som kan få fat i en knallert og også tidliger end før
    da jeg var 16 var det næsten uhørt at man fik en knallert som 14årig
    Idag ser jeg tit på drenge 11-13 år rende rundt med en giantco som de har købt af en eller anden for en tusse om deres forældre ved at de har den tror jeg ikke.
    Fordi de er bange for at blive tage af politiet ligger de også og køre på de små
    stier og på legepladser. Uden at have nogen form for erfaring. Det er også tit en 13 eller 14 årig der har kørt nogen ned eller er kommet til skade under et flugt forsøg eller
    Smider knallerten og løber i stedet for at blive og tage konsekvensen.

Der er sjældent at det er en der faktisk er gammel nok til at køre der er skyld i ballade
    Men der sker selvfølgelig også lige som det gjorde for 30 år siden og reglerne er de samme bare hårde straffe for dem som bliver taget.

Når men det var bare det jeg ville sige ved godt at det er et gl forum men jeg kan simpelhen ikke lade være med at sige min mening når jeg ser dette emne blive diskuteret. Øj det er bare noget af det der kan få mig op i det røde smiley

• #46   12. mar 2017 fuck politiet kør fra dem det plejer at hjælpe

Kommentér på:
SÅDAN BURDE DE NYE SCOOTERREGLER VÆRE

Annonce