{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Thansen maling {{forumTopicSubject}}

Davs SG
Er der nogen der evt. kan vise mig et billede af hvordan det ser ud når thansen's blå og mørkeblå maling er malet med på en scooter eller knallert
de følgende:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=8174108742&n=1685912821&pn=1685912829

varenr. 99444300106

http://www.thansen.dk/product.asp?c=8174108742&n=1685912821&pn=1685912834

varenr. 99444300109

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen maling
  • #1   28. dec 2012 Thansen Spray maling er noget bæ(taler af erfaring) Jem og fiks'es er bedre men vis du tilføjer nok lag så skal Thansen Spray nok være godt

• #2   28. dec 2012 Jeg ved jem og fixes er bedre men skal bare bruge det til at male nogle detaljer smiley men skal bare lige se hvordan det ser ud farvemæssigt

• #3   28. dec 2012 jeg har lakeret fælge og kickstarter skjold med blå fra thansen og synes nu selv det blev meget kønt

• #4   28. dec 2012 Thansen er for dyrt! Hvis du har en biltema i nærheden kan det klart anbefales, har brugt:
    Bygma
    Jem & Fix
    Thansen
    Biltema

Biltema er billig! Og det holder, og giver et godt resultat! Gav 60kr for varmebestandigt til 650grader, det er nok dobbelt så dyrt ved Thansen, og deres holder ikke smiley

Bygma kan også anbefales, ca. halv pris af Thansen, og mindst lige så godt, faktisk bedre smiley

• #5   28. dec 2012 Billigt er ikke best heller købet en lidt dyre malening :* jeg synes den Billigt er nået tyn maling;)

• #6   28. dec 2012 Folkens det jeg vil er at se hvordan malingen ser ud farvemæssigt, Jeg bor sammen med en smed med et selvstændigt firma som gør meget i at ordne traktore og andre landbrugs maskiner, ofte når vi renovere maskiner bliver de sandblæst og får en gang slut maling inden de bliver leveret tilbage til kunden.
    Vi har mere maling og maskin emalje end man kan fylde kabinen i en stor bil op med.

Der er blot bare ikke så mange blå farver og new holland blå siger mig bare ikke så meget på knallerter har malet mine sidestykker og bagstøddæmper på keeway'en med det.

Så lad mig se jeres forskellige blå farver fra thansen/jem og fix

• #7   28. dec 2012 som nightstonercrew- Hr. Bubbi . som han siger gør det - .købt det lidt dyr det er sku best jeg køber mit hos flügger.

Kommentér på:
Thansen maling

Annonce