{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Fortabt registreringsattest. {{forumTopicSubject}}

Ligger nogen inde med viden om hvordan jeg får fat i ny registreringsattest til en 45'er som ikke står i mit navn. Jeg købte scooteren i 09 og har bare haft den stående siden og har imellemtiden smidt attesten væk. Har snakket med personen jeg købte den af og han har kan ikke få fat på personen han købte den af, hvilket er den eneste vej jeg kender til en ny registreringsattest da han har været den sidste med scooteren indregistreret ??
Hvad gør jeg!!
Håber i kan hjælpe.
Mvh Christian.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortabt registreringsattest.
  • #1   20. dec 2012 Skat kan altid se hvem der sidst har ejet et køretøj der har været indregistreret...men de oplyser det næppe....for som de siger..det skal jo ikke være nem at få papirene igen med mindre man har rent mel i posen og selvom man har det er det op af bakke.

    Hvis du kan godtgøre du er ejer af køretøjet..kvittering/slutseddel eller andet dokumentation kan du være heldig Skat vil hjælpe.


  • #2   20. dec 2012 Prøv at maile til skat, det gjorde jeg med en Axis 45 for et par måneder siden.. Fik det svar at de gerne ville give mig navn og adresse på sidst registrerede ejer, hvis jeg betalte dem 100 kr. (!!)
    Derfra skal du så selv kontakte personen og få ham/hende til at skrive under på at du er den nye ejer. Nu skal skat så se papirerne, og du kan få en ny attest for 50 kr.
    Rimeligt besværligt hvis du spø'r mig!


  • #3   20. dec 2012 Det undrer mig egentlig ikke nogen kræver lidt bribes ved siden af den offentlige løn..mener ikke det er normal arbejdsgang men hører gerne nærmere om dette...

  • #4   20. dec 2012 Har nu skrevet en mail til skat så nu må tiden vise hvad det bringer??!
    Tak for responsen og jeg skal selvfølgelig nok smide en opdatering så snart jeg ved noget ??


  • #5   20. dec 2012 Ok du skal nok regne med rigtig lang svartid...det tog mig ca. 3 måneder at få en ny registreringsattest.

  • #6   21. dec 2012 Der gik 7-8 dage før jeg fik svar på mailen..

  • #7   21. dec 2012 Lyder til at der er forskellige erfaringer med skats kundeservice ??
    Nu er der jo bare tilbage at vente. Har ikke specielt travlt men derfor håber jeg jo selvfølgelig ikke at det tager 3 mdr hehe.


Kommentér på:
Fortabt registreringsattest.

Annonce