{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

piaggio grillo hjælp ka ikke starte {{forumTopicSubject}}

hey står med en vens grillo i fin stand og jeg kørte på den den anden dag uden problemer og slukkede den .. så om morgenen skulle han starte den og den vil bare ingenting :S

har renset / tjekket :

kaburator
dyse
luftfilter
tændrør
tændspole

skal siges at tændrør bliver død vådt med det samme næsten og det drypper et sted fra blok eller cylle ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  piaggio grillo hjælp ka ikke starte
  • #1   19. dec 2012 den spytter en gang imelllem men ikke af betydning smiley

• #2   19. dec 2012 Det lyder som en utæt svømmer, som drukner knallerten. Der ligger måske en del benzin i krumtapshuset. Dryppene kommer måske fordi benzinet løber ned over motoren.

• #3   19. dec 2012 så du siger det er svømmer'n den er gal med ? utæt svømmer ? :S sry hvis jeg er lidt lost smiley hiver cylle af og tømmer blokken idag smiley

• #4   19. dec 2012 Det er mit gæt ja - men det er jo altid svært at fejlfinde på denne side af skærmen smiley

Hiv karburator af, fjern svømmerhuset. Sæt en slange på benzinstudsen og pust i den, mens du holder karburatoren oprejst, som den normalt sidder på knallerten. Løft svømmeren op med fingere og check at den lukker helt tæt så du ikke kan puste forbi den. Den skal lukke 100%. Næste step er om svømmeren flyder i vand f.eks., hvis den har et hul vil den fylde sig og miste dens evne til at flyde.

Lukker nålen ikke tæt, kontroler for skidt i nål og nålesæde eller evt. ridser/hakker.

Kommentér på:
piaggio grillo hjælp ka ikke starte

Annonce