{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
328 visninger | Oprettet:

Nyt om Nr plader.. {{forumTopicSubject}}

Der kommer nr. plader på 30 knallerter, men jeg ved ikke hvornår, og politiet tager ens scooter hvis man blir stoppet, men man for den igen, det er først 3. gang man bliver stoppet de beholder den. lige som det altid har været...

En af mine venner har spurgt en betjent omkring det og det var hans svar.!! Så.. Det skulle passe!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt om Nr plader..
  • #1   24. mar 2004 fuck det er sq noget lort !

kunne man ikke skrive et brev til regeringen om at fart grænsen på knallerter/scootere skulle sættes op til 60 så slipper de også for at folk tuner dem ?

• #2   24. mar 2004 hvis de syntes det er en god ide at sætte fartgrænsen op til 60 så tror jeg de havde gjort det for længst for at mindske de ulykker, så tror sku ik lige de går med på den, til deet med nr-plader har jeg hørt at det er vedtaget,og det sku komme om lang tid, først før jul eller sådan noget.....er ik sikker...!

• #3   24. mar 2004 jeg syntes os at man istedet skulle sætte farten op til 50-60 istedet.. for hvis man ligger og køre 30 skal man jo snart have støttehjul på.... d r da latterligt... smiley

• #4   24. mar 2004 Nikolaj M
    jo kunne man måske godt elles skal man bare samles en flok og trille ned forand den lokale politi station og spille cop killer og fuck tha police

• #5   24. mar 2004 Det ER blevet vedtaget at der skal nummerplade på ALLE scootere.. men det er først til 2005 smiley
    Men mange forhandlere er allerede begyndt at smide sådan noget grimt lort på scootere smiley

• #6   24. mar 2004 det er pisseirriterende at man ikke kan få noget sikkert at vide nogen steder....
    jeg tror oz at det ville hjælpe at sætte hastigheden op. det begrunder jeg med at de fleste uheld med scootere indblandet, er med den øvrige trafik. grunden til dette er at scootere ikke kan følge med den øvrige traffik..

knallert 30 er sq en opfindelse for at der kan komme afgifter på dem der vil køre lidt stærkere

• #7   24. mar 2004 Det bliver da et _Kæmpe_ projekt hvis alle scootere skal ha nr. plader på. Det skal vel sættes i system med stel nr. osv... Har de så tænkt sig at indkalde alle dk's scootere ?

• #8   24. mar 2004 Det bliver da et _Kæmpe_ projekt hvis alle scootere skal ha nr. plader på. Det skal vel sættes i system med stel nr. osv... Har de så tænkt sig at indkalde alle dk's scootere ?

• #9   24. mar 2004 jeg har hørt at de først tager stilling til det efter nytår!!
    her r der en film hvor de siger det!!
    fuck hende lene epsersen hvis de gør!!

(link fjernet)

• #10   25. mar 2004 Det kommer nok i nyhederne når det er 100% sikkert smiley så venter med at bekymre mig lidt endnu

• #11   25. mar 2004 Det er sku lidt lamt det med ded 30 km/t... gjorde min lovlig for en dag for at chille lidt i Kbh... og blev fandeme overhalet af en cykel..!!! hva sker der.. det jo de paphoveder som skulle have nummerplader på.. og folk med rulleskøjter på... de jo for dumme... de kører fandeme som om de havde et krampeanfald imens..

Kommentér på:
Nyt om Nr plader..

Annonce