{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

40 km/t på gearmaskine? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg er virkelig i tvivl...
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en Gilera smt eller sx50, der er bare et problem... Jeg er nødt til at køre lovligt, for den bliver nakket af panserne næste gang, men har læst mange frygt historier om hvor røv sygt det er at køre lovligt på gearmaskiner, men nogle der kender noget til det? For ellers køber jeg en Jog R men vil meget heller have en smt, er helt vild med den smiley Og så kan jeg godt lide opmærksomheden man får på dem smiley
På forhånd tak smiley
//Phillip

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  40 km/t på gearmaskine?
  • #2   17. dec 2012 30-40 km't er meget langsomt på en lang tur, men jeg vil langt hellere køre langsomt end at tømme min pengepung hele tiden smiley

• #3   17. dec 2012 Det er faktisk fint nok, især når man kan være totalt ligeglad med at møde panserne smiley og en gearmaskine er jo altid federe at have, også selvom den er lovlig..

• #4   17. dec 2012 Min SMX er lovlig og har 6 gear.. har jeg intet problem i smiley

Der er lidt meget arbejde med pedalen, men so what.. smiley

• #5   17. dec 2012 Det er selvfølgeligt blær nok smiley

Men du kommer fucking meget til og savne, at du bare kan give den gas og se tyk og doven ud smiley

• #6   17. dec 2012 min Dax har 4 gear, og er fuldt ud lovlig, også helt fint at køre på smiley Det rart nok at køre lovligt, så kan man grine af politiet hver gang de spilder tid på en, fordi det netop er en gear maskine og de tror den er ulovlig :D!

• #7   17. dec 2012 Det skal lige siges, at jeg selvfølgelig vil købe en der er begrænset til 3 gear og beholde den som 3 gear smiley

• #8   17. dec 2012 Men kan godt give SpidsbjergRacing Drescher, på en dårlig dag, kunne man egentlig bare godt tænke sig "bare give gas og se tyk og doven ud" smiley

• #9   17. dec 2012 Og vil netop gerne bare tænke "Fuck panserne" så jeg ikke behøver at tænke på dem smiley Og som du siger -Æhh 6710- så vil det være fedt at kunne grine af politiet som tror den er ulovlig smiley

• #10   17. dec 2012 Fornuftig at ikke risikere noget smiley en gearmaskine er som regel en rigtig flot maskine, men ja, du bliver træt at dem når de køre så langsom. køb en scooter, den er også mere praktisk smiley

• #11   18. dec 2012 Philip.. gearmaskine er fucking sjovt, for man bliver tit stoppet af mc osv som er 110 % på den tager lidt for mange snoninger.. når de så får den op på rullefelt.. så begynder alt det sjove smiley

Der var en gang en MC og patruljevogn der havde set mig " ligge og ræse rundt ude på vejen ", kørte forbi dem ned ad en stejl bakke.. men havde sgu ikke set nogen af dem, og så kørte jeg så ind ad en masse små veje for at komme derhen hvor jeg skulle.. hvilket så resulterede i MC betjenten blev herre sur da han kom hen til mig, fordi han troede jeg prøvede at stikke af, og han var 100 på det var fordi den var hammer ulovlig men jeg bare kørte med panserværn.. de får fandme lange næser, når de lige tror de har fået jackpot smiley

• #12   18. dec 2012 Hvis du vil køre lovligt, så køb en scooter. Min SMT kørte godt nok de 40 lovlig, men det går stadig for langsomt smiley

• #13   18. dec 2012 Min den køre 41,6 med de 3 gear og fra du starter til du er på topen går der måske 5-7 sek. så du kan bare lave et godt optræk så er det ikke altid så kedeligt men tilgændgæld maget sjovt at blive stoppet og så sige den er lovlig smiley

• #14   18. dec 2012 Altså jeg regner med at skifte tandhjulende så den får et godt optræk smiley Dårligt optræk er virkelig det værste synes jeg... Men jeg tror valget falder for en gearmaskine smiley Synes virkelig de er fede, og så må jeg bare leve med den er lovlig. Ligemeget hvad skulle scooteren jo også være lovlig hvis jeg valgte sådan en smiley Men tak for svarene alle sammen!

• #15   18. dec 2012 Gear er klart fedest, jeg er vandt til at køre på min smx, som følger trafikken absolut alle steder, men er også blevet taget nu, så nu køber jeg mig også en smt, og så må den kun køre det lovlige, så skid hul i at jeg kommer lidt senere, folk på gaden har også bedre tid til at glo på den hvis den kører 40km/t i stedet for de 120-130km/t.

Det er klart der vil være meget gearskift, men sådan er det jo, det er i hvertfald en mere interessant måde at køre på i stedet for de der børneknallerter/scootere hvor man bare river gas håndtaget og så tøffer den afsted som den nu kan klare det.

Gear er bare bedst og sjovest at køre på, lige meget med hvor mange gange du skal skifte gear, hvor hurtigt du skal gøre det smiley Desuden er det helt sikkert også en god træning at være hurtig på gearene smiley

(Det er en MC betjent i hvertfald ikke, sidst jeg blev jagtet kunne han ikke skifte hurtigt nok ned ad en stejl bakke med et skarpt sving forneden, så i stedet døde hans motor og jeg var væk) smiley

• #16   18. dec 2012 Gearmaskine er det fedeste! Også selvom den er lovlig, det fede ved det er helt klart, når politiet er sikre på, at den er herre ulovlig, men kun kører 40 smiley
    Politiet har opgivet at stoppe mig, de ved min er lovlig, så bliver aldrig stoppet. De gange jeg er blevet stoppet, har de aldrig målt den på rullefelt.
    Gearskiftene er ingen problemer, når du kun har 3 gear, du bliver god til at skifte gear smiley
    Min lovlige Senda kører nemt fra andre scootere i et lyskryds, så ikk tvivl på dem, de kan godt smiley

• #17   18. dec 2012 Valget bliver nu en gearmaskine smiley + jeg synes man sidder meget bedre i sving og på vejen. Min gamle Sonic var meget livlig pga. de små hjul så det problem får jeg ikke igen smiley

• #18   18. dec 2012 Lige præcis, de ligger skide godt på vejen! smiley
    Glæd dig smiley

• #19   18. dec 2012 Gør jeg også! Det tager bare lidt tid at spare sammen til en, når jeg ikke fik nogle penge for min gamle Sonic, da den blev stjålet smiley

• #20   18. dec 2012 Ja, har jeg lige været inde og læse om, det er sgu trist!
    Husk og lås den fast så godt du kan, en gang du får skaffet en smiley
    Og monter en alarm, det virker smiley

• #21   18. dec 2012 Jeg låste den også altid, men den stod godt gemt på min grund og kunne slet ikke ses oppe fra vejen. Den blev stjålet om natten foran mit hus smiley Men ja, sætter både kædelås og alarm på min kommende SMT smiley

• #22   18. dec 2012 Ja, så er det jo svært at gøre noget smiley

• #23   18. dec 2012 Havde en gearmaskine før, en generic trigger. Den var da røv syg og køre på efter 2-3 uger. Nu har jeg skiftet over til scooter. Det er helt klar meget federe! - og med et stort + man ikke skal sidde og skifte de skide 3 gear, for bare 30 km/h..

• #24   18. dec 2012 Kan man godt gå fra 6 gear til 4 gear uden omdysning?? smiley
    Tak på forhånd

• #25   18. dec 2012 Sagtens

• #26   18. dec 2012 Super smiley
    - Så mister den vel også noget topfart eller hvad?

Kommentér på:
40 km/t på gearmaskine?

Annonce