stjålet scooter i silkeborg! {{forumTopicSubject}}
davs
fik stjålet en gammel piaggio nrg LC i silkeborg forleden da min kammerat havde taget en tur derind på den.
han var inde i 1 supermarked i max 10 min og så da han kom ud så var den væk!
der var skivebremselås på den. vis der er nogen der har hørt om nogen der har fået en piaggio nrg solgt til billige penge inden for de sidste 4 dage. så må i meget gerne lige sende en besked vis det er en der matcher den her.
den er sort og rød med lidt hvide klatter på her og der. den har rød frontgitter med grønne strips på. rød bagende med gennemsigtigt baglygte med rød pære. 2 små røde skjolde neden for hjelmrummet (1 på højre, og en på venstre side).
forgaffelen har en eller anden form for carbon mønster på. tændingslåsen er kneppet så man bare skal dreje den med en skruetrækker så kan den starte. horn, elstart og blinklys virker ikke. forlys og baglys virker.
vis der er nogen der ved noget om dette så må de gerne lige kontakte mig herinde. vis man ved hvem det er så lad endelig være med at kontakte personen/personerne. send mig en besked hvordan og hvorledes.
findelønnen er selve scooteren (vis scooteren stadigvæk eksisterer) men den kan man få som findeløn.
det var vist det hele.
på forhånd tak
jul 2012
Følger: 17 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 2.253
jul 2010
Følger: 26 Følgere: 19 Scootere: 3 Emner: 247 Svar: 1.615
jul 2010
må du meget gerne. og tak på forhånd
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 137
Har selv både ratløs, solid kædelås + skivebremselås med 120db alarm i ...
Utroligt man overhovedet behøver have så meget sikkerhed for at kunne holde hvad der er ens eget for sig selv!
Håber du finder den!
maj 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 3 Svar: 191
Det var på Borgergade ud for dansk/tyrkisk kulturforening den blev stjålet da min søn besøgte en kammerat i en lejlighed overfor..
aug 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Scootere: 2 Emner: 64 Svar: 2.535
jul 2010
ja, man skal sq næsten ha alt på den for at den ikke bliver stjålet.
det er rent ud sagt kun folk der gerne vil være i rullestol resten af livet der stjæler.
og utroligt nok er der ingen der fatter at de ikke skal gøre det.
Mogens J
det er fandme også synd sådan noget. de burde fandme få nogen bank og sidde i kørestol i mindst 1 halvt år.
Christian
planen er at vis jeg finder ud af hvem det er så tager jeg op og snakker med dem i første omgang. og vis de får ondt i røven over det og de tyer til voldelig adfærd så stopper jeg ikke før at enten de eller jeg ligger og forbløder på jorden :).
that's life
aug 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Scootere: 2 Emner: 64 Svar: 2.535
maj 2012
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 137
Politiet kan desværre ikke gøre så meget
Man kan dog købe en GPS sender til 200 kroner, hvis man har sat sådan en i er der større chance for politiet vil gøre noget ved det. Ved ikke om i har hørt om ham der havde en gps sender sat i stellet på hans cykel, da politiet tjekkede der var GPS'en var fandt de over 5.000 stjålne cykler
maj 2012
stjålet scooter i silkeborg!