{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Vedr. stemmeafgivelse {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er man så bange for at give andet end 7-taller herinde på disse sider. Jeg mener at man bør være lidt objektiv og ikke være så bange for hvad modparten eventuelt vil give sin egen to-hjuler igen. Det handler ikke om at ligge nr. 1., men om at vise brugerne hvad man netop har gjort ved sin scooter, knallert etc. , som gør den anderledes i forhold til mængden af lignende to-hjulere.
Mht. til gamle knallerter, dvs. fra før "scooter 40-45 tiden", der synes jeg f.eks, at det er et super flot syn, at se en helt og aldeles flot og original renoveret, Kreidler Florett, Puch Grand Prix, Honda Dax o.lign., disse knallerter "må" man sgu ikke sætte neonlys på og alt muligt andet THansen gejl, med andre ord, så kan en original knallert være en ligeså stor bejler til et 7-tal som en scooterder har gennemgået den helt store styling.
Bruge dette galleri til inspiration, og nyd de mange flotte to-hjulere som der immervæk findes en del af herinde, og glem stemme-ræset, jeg har set knallerter i den absolut ringeste forfatning modtage udelukkende 7-taller. Vær med til at gøre dette galleri til et seriæst galleri, bl.a. ved at skrive pænt om og til hinanden og ladvære med at fare i kridthuset på grunde af en karakter unde 7.
Blot min mening.....!

Hygge og go´ søndag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. stemmeafgivelse
  • #1   20. feb 2005
    Jeg skriver den lige en gang til uden for mange tastefejl.. :o)

Hvorfor er man så bange for at give andet end 7-taller herinde på disse sider. Jeg mener at man bør være lidt objektiv og ikke være så bange for hvad modparten eventuelt vil give sin egen to-hjuler igen.

Det handler ikke om at ligge nr. 1., men om at vise brugerne hvad man netop har gjort ved sin scooter, knallert etc. , som gør den anderledes i forhold til mængden af lignende to-hjulere.

Mht. til gamle knallerter, dvs. fra før "scooter 40-45 tiden", der synes jeg f.eks, at det er et super flot syn, at se en helt og aldeles flot og original renoveret, Kreidler Florett, Puch Grand Prix, Honda Dax o.lign., disse knallerter "må" man sgu ikke sætte neonlys på og alt muligt andet THansen gejl, med andre ord, så kan en original knallert være en lige så stor bejler til et 7-tal som en scooter der har gennemgået den helt store styling.
    Bruge dette galleri til inspiration, og nyd de mange flotte to-hjulere som der immervæk findes en del af herinde, og glem stemme-ræset, jeg har set knallerter i den absolut ringeste forfatning modtage udelukkende 7-taller. Vær med til at gøre dette galleri til et seriøst galleri, bl.a. ved at skrive pænt om og til hinanden og ladvære med at fare i kridthuset på grunde af en karakter under 7.
    Blot min mening.....!

Hygge og go´ søndag.

• #2   20. feb 2005 Hørt! er enig smiley

• #3   20. feb 2005 Kridthuset = blækhuset....sorry

Det var lidt tidligt at jeg skrev indlæget

Kommentér på:
Vedr. stemmeafgivelse

Annonce