{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.228 visninger | Oprettet:

Politiet ransaget mit hjem {{forumTopicSubject}}

Hej i dag efter jeg var kørt med min ven hjem til mig på hans knallert, som er stjålet, uden forsikring og ulovlig, vi kørte 2 mand på 1. På vej hjem fulgte en anden knallertkører efter os, der ringede efter politiet, han fulgte os hele vejen hjem til mig, hvor politiet lidt efter ankom. Da de kommer roder de hele min garage+ skur igennem efter scooter dele, jeg havde tilfældigvis 3 stel liggende uden stel nummer, dem tog de + min vens stjålne knallerter.
De tjekkede også om min egen knallert var stjålet, jeg havde selv tjekket den inden køb, den var ikke stjålet, men det mente politimanden nu den var så den tog de også.
Min ven bliver nok sigtet for brugstyveri og haelerrig og får nok en kæmpe bøde
Hvad tror i der sker for mig??? det er første gang jeg er involveret i noget med politi.
Jeg kunne mærke på dem at de var "på min side" altså de sagde at jeg skulle tænke over hvem jeg var sammen med i min fritid og at jeg virkede til at være en fornuftig og reel dreng. De stolede på det jeg sagde, kan jeg godt slippe med bøden for kørsel med 2 mand? hvis min knallert ikke er stjålet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiet ransaget mit hjem
Kommentér på:
Politiet ransaget mit hjem

Annonce