{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.073 visninger | Oprettet:

Hvordan er en knæk udstødning opbygget ??? {{forumTopicSubject}}

Hey da jeg går på mekaniker forløb er jeg lige nu igang med at pladearbejde og det betyder vi svejser og brænder plader sammen og nu da jeg har fuldført mine opgaver er der frit spil.

Så mig og et par venner blev enige om at lave vores egen knæk til en 2 takter vi har indtil videre lavet
lyddæmperen også har vi lavet det første af potten, men inden vi svejser potten sammen tænker jeg om der sider noget specielt inde i sådan en ??

forrøret tager vi fra en sito plus så vi mangler bare at vide hvordan sådan en er bygget op i det første stykke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan er en knæk udstødning opbygget ???
  • #1   7. nov 2012 Der er ik noget indeni sådan en udstødning

• #2   7. nov 2012 Husk lyd uld i lyddæmmeren. xD

Hvis i lavet en knæk udstødning, så tror jeg ikke Texnigas udstødning gøre det bedre.

Men held og lykke. smiley

• #3   7. nov 2012 Når okay så er det jo bare og svejse det sammen smiley

men nu er det jo så vidt jeg ved forørets knæk der har mest at sige når det kommer til ydelsen og derfor vil jeg så smide en sitoplus forør på smiley

Vi har smidt uld i fra en bil potte så om det dæmper nok tør jeg ikke svare på smiley

• #5   7. nov 2012 Hehe nej det er jo bare et lille hygge projekt det skal jo ikke vinde en guld medalje bare scooteren kan køre med det og der er jo allerede modstang i forøret på en sito plus så håber det kan hjælpe på det smiley

• #6   8. nov 2012 Formen og længden er vigtig. !!

• #7   8. nov 2012 Det der har mest (alt) at gøre med ydelsen er ekspansionskammeret, som er der hvor den har en udbuling. Dette er fordi at trykbølgen fra udstødningen skal blive kastet tilbage mod cylindren og selve knækket efter dette er der kun for at udstødningen ikke bliver sindsygt lang når en absorbanslyddæmper monteres. Hvis ekspansionskammeret er lavet ordenligt vil trykbølgen nu være på vej tilbage mod cylindren, hvor den skal samme udstødningsporten lige inden den lukker. Idet trykbølger af denne slags bevæger sig med lydens hastighed er det derfor længden fra cylinder til indsnævring i ekspansionskammeret du skal få til at passe til det omdrejningstal hvor du gerne vil have kraften til at ligge. Længere afstand flytter nedad og kortere afstand flytter op. smiley

Kommentér på:
Hvordan er en knæk udstødning opbygget ???

Annonce