{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Miki
Miki
Følger: 5 Følgere: 80 Emner: 286 Svar: 1.427

Keeway hurricane - valg af udstødning {{forumTopicSubject}}

Hey kan I her på sg anbefale en udstødning til min kærestes keeway hurricane...? Har selv kigget på disse 2:

Udstødning - Giannelli Go med begrænsning til 505,95,- speedline

Udstødning - Giannelli Go uden begrænsning til 549,- scooterdele

På denne Keeway hurricane er alt originalt og standard med alle begrænsninger men den originale udstødning er der lige kommet hul i grundet slid så skal ha' en ny og helst med begrænsning men ellers er det ligemeget bare den ikke gør at denne scooter kommer over 40,8 km/t da det er politiet's grænse..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Keeway hurricane - valg af udstødning
  • #1   17. jun 2024 Har selv GG på min keeway hurricane 50 2T fra 2011 men har begrænsning i men vil gerne have den fjernet det overvejer jeg på et tidspunkt lol så min scooter kan køre Ca 65 eller 75-80 men En helt almindelig standard original udstødning der passer til de fleste modeller og mærker af scootere du kan også få knæk udstødning med begrænsning som jeg husker men det et konstruktiv ændring uanset om der er begrænsning da scooteren ikke er født med det og Gianelli go også kaldt GG som min fx er heller ikke typegodkendt eller lovlig på offentlig vej hverken med eller uden begrænsning

Kommentér på:
Keeway hurricane - valg af udstødning

Annonce